Hier een topic van mijn nieuwe geweldige verzorgpaard Zephyrius (van Caroline1985 op bokt) samen met mij aan het werk
Voor de gelegenheid hebben we hem even in een grijs setje gestoken 
Zephyrius is een 3,5 jarige ruin van Paddox, hij is ontzettend braaf en pakt alles heel snel op.
De foto's zijn vooral van na het losrijden, natuurlijk rijden we hem meer op lengte los, en draven (& stappen) we hem ook altijd lang en laag uit!
Helaas was het weer niet optimaal, en begon het ook al een beetje te schemeren, dus de foto's zijn niet van hele goede kwaliteit....
Nou, genoeg gekletst, hier de foto's!

1. Na 5 minuten losstappen aan de lange teugel langzaam een beetje contact zoeken

2. Hier krult hij zich van voren net iets teveel op

3. Best ok, alleen zelf meer achterover en hakken uitdrukken!

4. Weer even stappen tussendoor

5. En de mooiste van vandaag!
Zie vooral die glimlach op mijn gezicht, ik zit echt te genieten 

6. Lief paard!
Alleen jammer dat hij zijn ogen dichtheeft...
7. Pff ik heb het warm, ben ik nu klaar Mirjam??

Een filmpje van een stukje draf (met enge hoek, zie hem kijken
) en aanspringen in galop:http://s255.photobucket.com/albums/hh12 ... I_1859.flv
Een filmpje van een stukje galop (zijn moeilijke kant nog wel
)http://s255.photobucket.com/albums/hh12 ... 1861-1.flv
Om nog even het verschil te laten zien met november (foto's gemaakt toen we net met hem bezig waren) hier nog een paar foto's:

En, hij is wel veranderd toch?

Wat ik moet verbeteren:
- Mijn handen moet ik meer 'dragen', ze meer boven de schoft houden en niet boven het zadel
- In de filmpjes is het mij erg opgevallen dat mijn benen een eigen leven hebben, daar ga ik dus hard aan werken!
- Mijn hakken uitdrukken
- Meer achterover blijven zitten
Commentaar en tips zijn natuurlijk altijd welkom, alleen hou het alsjeblieft wel vriendelijk, we hebben echt het beste met hem voor!
) Hij pakt dit erg goed op, hij moet inderdaad nog meer door zijn lijf en actiever, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen!

niet vergeten dat t nog een jonkie is en dat niet alles goed kan gaan, maar zo te zien ga je er prima mee om!