Char @ work in september

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Char @ work in september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 21:32

Oké, het is 'n beetje lang geleden, maarjaa, ik was vergeten dat ik deze foto's ook nog had Vork
Charlie loopt hier nog niet bepaald goed, mijn houding is echt bagger, en vooral m'n tenen Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig is alles nu verbeterd, eindelijk m'n leren laarzen binnen, m'n tenen zijn nu al 'n heel stuk minder, en Charlie loopt echt fijn, alleen soms wil ze nog wel 'ns d'r eigen wil doorzetten, maarja, als ze dat niet zou doen zou 't maar saai zijn hè Tong uitsteken
We waren ff wat caroussel aan 't oefenen, want 'n paar weken daarna zouden we 'n demonstratie op de kindermiddag geven Tong uitsteken
Maar Charlie en Jeste vonden elkaar niet zo aardig, vandaar dat ze niet zo mooi langs elkaar lopen Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken
De galop ziet d'r ook nog niet echt goed uit, maar dat komt omdat Char het nog erg moeilijk vindt om rustig te galopperen, als 't aan haar ligt crosst ze heel de bak in rengalop door Tong uitsteken
Ondertussen gaat dat al beter, maar nog steeds niet hoe het zou moeten Lachen
Soms zie je mij nogal moeilijk kijken, dat komt omdat ik bloedarmoede heb gehad, waardoor ik heel snel moe werd steeds, daarom zit ik soms ook wat in een gezakt, na 10 minuten was ik namelijk al moe Scheve mond Gelukkig is m'n bloedarmoede nu al 'n heel stuk over, en gaat m'n conditie ook weer stukken vooruit Lachen
Mijn beugels zitten idd erg kort, maar ik rende eerst de trap af, en liep in volle vaart tegen de tussendeur aan, en had zo ongeveer de helft van m'n tenen gekneusd Nagelbijten / Gniffelen
Foto's staan niet op volgorde Lachen
Afbeelding
1. Wat kijk ik toch moeilijk Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
2. Ff luisteren naar het proefje Tong uitsteken
Afbeelding
3. Ziet d'r 'n beetje raar uit Tong uitsteken
Afbeelding
4. Galopje Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
5. Ik kijk weer ff moeilijk, was gewoon moe toen Knipoog
Afbeelding
6. Ondanks mijn tenen & handen vind ik dit toch echt de mooiste foto Lovers
Afbeelding
7. Wat heeft ze toch 'n lief hoofdje Lovers
Afbeelding
8. Galop, beetje raar moment genomen Tong uitsteken
Afbeelding
9. En Maddie (Maddie_Rocky) en Rocky Lovers
Charlie heeft helaas 'n aantal keer hoefonsteking gehad, en heeft 't nu weer, maar de ontsteking is er gelukkig uit aan 't gaan nu Lachen
Zondag zou ik eigenlijk wedstrijd met d'r hebben, maar dat kon nu natuurlijk niet, maar omdat ik 'm toch graag wilde rijden heb ik dat met Patrick gedaan Tong uitsteken
Afbeelding
M'n beugels ff goed aan 't doen, en hier met mijn nieuwe laarzen Lovers Tong uitsteken
Afbeelding
En nog 'n foto'tje van mij en Charlie 'n tijd geleden met springles Lachen
Ze had 'n martingaal om omdat ze zich buiten steeds heel sterk maakte Knipoog
Laatst bijgewerkt door Naomi_Jortje op 17-01-08 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Denise_Tink

Re: Char @ work in september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 21:40

naomi Lovers

mooie foto's zoals gewoonlijk Lovers
cahr past bij jou, en jou laarsjes zijn zo mooi Haha!

xxxxxxxxxx

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 21:44

Oja, bij die foto van Pat en mij heb ik m'n leren laarzen aan Tong uitsteken Haha!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 10:18

mooi hoor.... Je mag je pony alleen wel wat ronder houden zo af en toe.

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 15:54

Ik geef de reden waarom dat niet zo is, ze vond Jeste niet aardig, en ze had net hoefontsteking gehad, dan ga ik haar niet helemaal super laten lopen, omdat dat gewoon te moeilijk voor haar was, ze had net meer dan 'n maand niet kunnen lopen Knipoog

sherrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 19:32

Ziet er leuk uit Lachen
Jullie hebben beide veel plezier en dat staat toch wel voorop Knipoog