Charlie loopt hier nog niet bepaald goed, mijn houding is echt bagger, en vooral m'n tenen

Gelukkig is alles nu verbeterd, eindelijk m'n leren laarzen binnen, m'n tenen zijn nu al 'n heel stuk minder, en Charlie loopt echt fijn, alleen soms wil ze nog wel 'ns d'r eigen wil doorzetten, maarja, als ze dat niet zou doen zou 't maar saai zijn hè

We waren ff wat caroussel aan 't oefenen, want 'n paar weken daarna zouden we 'n demonstratie op de kindermiddag geven

Maar Charlie en Jeste vonden elkaar niet zo aardig, vandaar dat ze niet zo mooi langs elkaar lopen

De galop ziet d'r ook nog niet echt goed uit, maar dat komt omdat Char het nog erg moeilijk vindt om rustig te galopperen, als 't aan haar ligt crosst ze heel de bak in rengalop door

Ondertussen gaat dat al beter, maar nog steeds niet hoe het zou moeten

Soms zie je mij nogal moeilijk kijken, dat komt omdat ik bloedarmoede heb gehad, waardoor ik heel snel moe werd steeds, daarom zit ik soms ook wat in een gezakt, na 10 minuten was ik namelijk al moe

Mijn beugels zitten idd erg kort, maar ik rende eerst de trap af, en liep in volle vaart tegen de tussendeur aan, en had zo ongeveer de helft van m'n tenen gekneusd

Foto's staan niet op volgorde

1. Wat kijk ik toch moeilijk

2. Ff luisteren naar het proefje

3. Ziet d'r 'n beetje raar uit

4. Galopje

5. Ik kijk weer ff moeilijk, was gewoon moe toen

6. Ondanks mijn tenen & handen vind ik dit toch echt de mooiste foto

7. Wat heeft ze toch 'n lief hoofdje

8. Galop, beetje raar moment genomen

9. En Maddie (Maddie_Rocky) en Rocky

Charlie heeft helaas 'n aantal keer hoefonsteking gehad, en heeft 't nu weer, maar de ontsteking is er gelukkig uit aan 't gaan nu

Zondag zou ik eigenlijk wedstrijd met d'r hebben, maar dat kon nu natuurlijk niet, maar omdat ik 'm toch graag wilde rijden heb ik dat met Patrick gedaan

M'n beugels ff goed aan 't doen, en hier met mijn nieuwe laarzen

En nog 'n foto'tje van mij en Charlie 'n tijd geleden met springles

Ze had 'n martingaal om omdat ze zich buiten steeds heel sterk maakte