Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een topic heb gepost van Tessa @ Work. Nou is het wel zo dat ík Tessa een hele tijd niet heb gedaan omdat die andere verzorgster dat zou gaan doen, maar ondanks alles heeft ze dat dus verzuimd. Ik heb dus besloten om wat meer tijd in de paarden te gaan steken, zodat beide paarden in goede conditie zullen zijn. Met Tessa ben ik al een paar weken druk bezig om haar weer zorgvuldig en rustig op te pakken/bouwen. Het gaat al heel aardig, en de basis conditie is er al.
In de vakantie heb ik een weekje bij Amrah gelogeerd, en heb een stel leuke peesbeschermers met bijbehorende strijklappen over gekocht die haar reus toch niet gepast had

De strijklappen was ze het niet helemaal mee eens had ik begrepen na een paar minuten, daar begon ze naar te trappen. Vandaar dat die na een paar foto's zijn verdwenen. Het touwtje doet z'n werk ook goed ondanks het feit dat dat een nieuwe manier van longeren is voor haar. Het is de bedoeling dat ze goed over haar bovenlijn gaat lopen en lang en laag, vanwege de gigantische onderhals die ze heeft ontwikkeld tijdens de paar keren dat de andere verzorgster er toevallig wél was en haar ging tijden op een totaal verkeerde manier...

Owjah, kijk, zie, geniet, geef je mening, maar laten we het vooral gezellig houden.

Die rotdingen ook!

dàààt is beter

brave Tessa

vond ik ergens toch wel een fijn beeld geven

dees vonk super

FF PEASE JAH?!...

DOOOEEEEGGGGG!!