anOukkj schreef:niet te hard gaan in het parcours, dan word ze vlak en dan neemt ze eerder een balk mee. ook niet te lang blijven ronddraven, hup lekkere galop binnenkomen, groeten en weer in galop weg. ( dat in galop weg deed je ook, netjes.

Verder vind ik het een leuk paard
dank je wel 
en bij mijn eerstvolgende concours zal ik lekker gaan galoperen in plaats van draven 
ook zal ik dan proberen mijn tempo iets te minderen
Djaleesa schreef:Ziet er leuk uit, je komt op een paar hindernissen niet zo goed uit dan zit je kwa tempo denk ik niet zo goed dan rij je op het laatste moment nog even bij of dan neem je dr de laatste passen iets teveel terug. Jammer van de balkjes en weigering. Mag ik vragen welke klasse je springt en wat voor een parcour die tweede is omdat de maten verschillend stonden

dank je wel
en ja klopt soms kom ik niet mooi uit
ik spring klasse B paarden met mijn pony en het 2de parcour was progressief 
GinnyBanshee schreef:ja ik vroeg me ook af waarom de 2de parcours zo hoog stond?
verder ziet het er goed uit, jij gaat mooi mee en het ziet er best ontspannen uit. je komt soms niet uit, dat probleem heb ik ook dus ik kan niet veel over zeggen. Tica is wel heel braaf om alsnog te springen, dus jij hebt haar genoeg vertrouwen gegeven. leuk om jullie ook aan het springen te zien hoor!! ze kan ook echt alles he

dank je wel ginny 
en het 2de parcour was progressief en dat houd in dat het op verschillende hoogtes staat
maar om eerlijk te zijn vond ik die 1.20m best wel heftig haha
en ja het is een paardje wat echt alles kan
en daar ben ik ook erg blij om 
Amber_ schreef:Jemig !! Super zeg

Wat is trouwens die Trippe in ronde 1, (9?) aan de maat !!!
Ik heb nu wel al bibbers.. weet niet of ik dit ooit ga redden

.
hey amber dank je wel 
en ja die triple in het 1e parcour stond al aardig aan de maat ja
en in het 2de parcours stond die triple op 1.20m 
en jij gaat dit makkelijk redden hoor met fjordie 
Jethafa schreef:Wow, wat race je hard door het parcour! Wel knap hoor, dat je dan toch zo hoog durft. Ietsje rustiger, goed kijken, volgens mij vindt ze het super leuk, dan komt het vast goed. Succes!
dank je wel 
en ja we gaan de volgende keer iets rustiger proberen te gaan 
en ja ze vind het superleuk om te springen
egnie schreef:Het racen vind ik wel meevallen. Ik heb het idee dat het paard meer op het achterbeen mag. De weigeringen lijken te komen doordat jij naar voren blijft of gaat zitten. (is moeilijk te zien op de beelden). Probeer netjes terug te blijven zitten en je onderbeen eraan te houden. Op die manier zul je ook beter een afstand krijgen.
dank je wel
en ik zal het mee nemen als advies