Bonte @ work in Pink!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natje_Spirit

Bonte @ work in Pink!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 12:59

Gisteren nog eens foto's getrokken van het rijden. Eergisteren had ik les, toen was hij super braaf en deed flink zijn best, dus ik dacht gisteren gezellig een beetje rond te hobbelen in de bak.
Niet dus! Meneer voelde zich presies een draver, mijn anders z'on lomp ding veranderde in een crosspaard Clown . Nouja, dan maar geprobeerd serieus te rijden, ging ook niet dus dan was het maar voor de beweging.... Meneer vond het veel te leuk, dit zul je ook zien aan zijn oortjes. Meestal heeft 'ie echt z'on ezellook dus hij vond het echt wel plezant.
Ik heb dus niet gelet op mijn houding of gewerkt voor ontspanning want ik was te druk bezig met blijven zitten Clown. Na een half uur gaf ik het voor bekeken en heb hem aan de longe gesmeten, was presies nodig, de sprintjes en bokkesprongen die hij heeft gegeven! Was blij dat ik er niet op zat Bloos Haha! . Op sommige foto's heb ik indd. een zweep maar die heb ik na een paar minuten al weggegooid.
Foto's zijn alleen maar van het rijden zelf en maar van 1 kant en op de hoefslag, heb wel aan allebei de kanten gestapt, gedraafd en oefeningen gereden, maar mama liep steeds weg om te kijken of haar spook niets uithaalde (ze stond alleen in de stal, de buurvrouw was gaan wandelen). Helaas ook geen longeerfoto's want toen was mama te verbijsterd om ook maar een foto te trekken Nagelbijten / Gniffelen .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik weet wat mijn slechte punten zijn wat betreft houding en waar ik samen met Spirit moet werken. Maar wie weet, weten jullie ook nog andere punten. Dus commentaar is zeker gewenst Haha!
Hou er wel rekening mee dat hij enorm fris stond, dus dan is er meestal heel veel spanning te bespeuren...

Cisss

Re: Bonte @ work in Pink!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 13:19

Ik vind het er toch nog wel ontspannen uit zien! Knipoog
Probeer alleen in de bochten wel rechtop te blijven zitten.
Trouwens, ik vind je setje heel mooi staan bij je tinker!
Succes ermee!

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 14:01

Bedankt Haha!, heb inderdaad de neiging om in de bochten scheef te zitten maar dit komt ook een beetje door m'n zadel, het schuift namelijk naar rechts Knipoog en dan heb ik de neiging om naar de andere kant op te leunen zodat ik niet zou vallen Bloos . Maar deze week komt er normaal een nieuw zadel en komt de zadelmaker ook even kijken naar deze Lachen dus zal ik geen excuus meer hebben om scheef te zitten in de bochten.
Ja ik vind het setje ook super staan, hij heeft de hele week al zitten flikflooien met zijn weidemaatje (ook een ruin) dus het kleur vind ik wel toepasselijk Haha!

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 16:48

Leuk paardje hoor! Ziet er ontspannen uit. Lachen Leuk kleurtje dat roze.

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 17:52

Bedankt Haha!

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:57

Ohja, zat nog even naar de foto's te kijken. Tong uitsteken En zag dat je op sommige foto's je heupen naar links intrekt. Maar dat zal wel door de spanning komen zoals je zegt. Voor de rest zit je netjes. Lachen Je tinker lijkt trouwens wel ruime gangen te hebben, klopt dat? Lachen

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 18:31

Het is eigenlijk geen tinker, veel mensen denken van wel dus ik zie het altijd als een compliment Haha!. Persoonlijk denk ik zelf dat het een tinkerkruising is.
Zijn gangen zijn inderdaad veel ruimer geworden, zeker als ik kijk naar foto's van een half jaar geleden. Zijn gangen zitten trouwens heerlijk.
Zie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-IK3LNWZP.jpg