Niet dus! Meneer voelde zich presies een draver, mijn anders z'on lomp ding veranderde in een crosspaard
. Nouja, dan maar geprobeerd serieus te rijden, ging ook niet dus dan was het maar voor de beweging.... Meneer vond het veel te leuk, dit zul je ook zien aan zijn oortjes. Meestal heeft 'ie echt z'on ezellook dus hij vond het echt wel plezant. Ik heb dus niet gelet op mijn houding of gewerkt voor ontspanning want ik was te druk bezig met blijven zitten
. Na een half uur gaf ik het voor bekeken en heb hem aan de longe gesmeten, was presies nodig, de sprintjes en bokkesprongen die hij heeft gegeven! Was blij dat ik er niet op zat
. Op sommige foto's heb ik indd. een zweep maar die heb ik na een paar minuten al weggegooid.Foto's zijn alleen maar van het rijden zelf en maar van 1 kant en op de hoefslag, heb wel aan allebei de kanten gestapt, gedraafd en oefeningen gereden, maar mama liep steeds weg om te kijken of haar spook niets uithaalde (ze stond alleen in de stal, de buurvrouw was gaan wandelen). Helaas ook geen longeerfoto's want toen was mama te verbijsterd om ook maar een foto te trekken
.

Ik weet wat mijn slechte punten zijn wat betreft houding en waar ik samen met Spirit moet werken. Maar wie weet, weten jullie ook nog andere punten. Dus commentaar is zeker gewenst

Hou er wel rekening mee dat hij enorm fris stond, dus dan is er meestal heel veel spanning te bespeuren...

dus zal ik geen excuus meer hebben om scheef te zitten in de bochten.
En zag dat je op sommige foto's je heupen naar links intrekt. Maar dat zal wel door de spanning komen zoals je zegt. Voor de rest zit je netjes.