_Kath was mee naar de les en heeft wat foto's gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Niet alle foto's zijn even duidelijk, de foto's zijn met een telefoon gemaakt.
Klein stukje achtergrondverhaal:
Lisje heeft ivm een blessure in 2005 het hele jaar stil gestaan. Prognose van de artsen was in eerste instantie niet best. Hiervoor was ze gewoon een boscrosspony. Na haar veulen van 2006 heb ik haar in oktober 2006 weer opgepakt en zijn we wat meer dressuurmatig bezig gegaan. April 2007 startten we ons 1e wedstrijdje in de B en eind September waren we L1+7. In maart gaan we weer verder starten...
Losdraven

Halthouden

Pasje wijken

Galopje

Drafje (pasje verruimen)

Weer een pasje wijken

Afwenden

Schoudervoor/sb

We zijn op dit moment bezig met het halthouden en achterwaarts gaan (ze vind het heel moeilijk om dat netjes gesloten te doen).
Ook pakken we af en toe wat stukken contragalop mee. Dat gaat ze hoe langer hoe makkelijker vinden en ik merk dat haar galop daar wel van verbeterd.
Ben heel benieuwd naar tips. Ik ben me er absoluut van bewust dat eea nog lang niet perfect is, daarom hebben we ook 1 a 2 keer per week les. Toch ben ik al heel erg blij met het paardje wat ik hier zo zie lopen en ben ik onwijs trots op alles wat ze nu al kan!