Charlie was echt onwijs braaf vandaag, meestal longeer ik hem eerst en dan gaat hij echt uit zijn dak, maar vandaag bleef hij lekker rustig. Opstappen vind hij nog eng, maar vandaag bleef hij gewoon helemaal braaf staan ben echt trots op hem. ik ga hem in februari starten denk ik geen fotos van galop want ik was eigenlijk al klaar toen de fotograaf (jeffrey dus ) er aan kwam. Toch heeft hij een paar mooie fotos kunnen maken.
ik vind het echt een lekker ding ginny en hij loopt ook super! het is dat ik niet in de buurt woon anders had ik hem graag in het echt willen bewonderen trouwens missy en banshee ook hoor
Het blijft een aparte verschijning om te zien, in positieve zin uiteraard! Leuk dat het zo goed gaat, en veel succes met je wedstrijd debuut met hem straks!
bedankt voor jullie lieve reacties charlie is maar 3.5 jaar oud dus hij doet het zo braaf voor zijn leeftijd, en ik rijd hem maar 2/3 keer per week dus dan is het nog knapper @noukie : dankjewel ja best druk, maar ik zal banshee niet al te vaak starten in 2008 denk ik, iig wat minder dus het zal mee vallen