na enige twijfel omdat de de foto's niet veel soeps zijn plaats ik ze toch maar. ze staan niet op volgorde instappen wazig aanspringen lekker actief drafje
heey, Ziet er allemaal netjes uit! wel op je voeten letten maarja dat kon ik vroeger ook niet goed hoor:P nu doe ik het automatisch goed dus ja komt met de tijd wel. Hij is wel erg verandert ze!! Geef m maar en dikke knuffel van me Kusj Saskia
Als ik naar de foto's kijk krijg ik het idee/gevoel dat er iets niet helemaal lekker zit bij de pony. Dit kan natuurlijk vanaales zijn, maar ik schat het gebit en eventueel blokkade in achterhand/hals. En/of misschien een niet helemaal lekker passend zadel. Zou dit kunnen?
gebit kan niet hij gaat elk jaar naar de tandarts, blokkades ook niet hij is ong 2 maanden geleden nog naar de ostheopaat geweest. het zadel kan wel er is een tijdje geleden een zadelmaker geweest die heeft het zadel toen aangepast maar hij zij toen wel dat het zadel eigenlijk 1 maatje te lang is dus dat ik een nieuw zadel moest kopen maar dat het niet direct hoeft. ik ga nu wel binnen kort een nieuw/ander zadel kopen maar ik moet eerst nog even sparen
Leuke pony, probeer wel stelling aan te nemen in de hoeken hakken uit drukken netjes rechtop blijven zitten vooruit kijken. Zijn allemaal tips komt allemaal vanzelf wel