De cross rope brydle is besteld, maar tot de levering rijden we nog eventjes mét bit

Daarna gaan we lekker gaan proberen wat we kunnen doen qua bitloos rijden...
We zien wel wat het geeft!Bastet was gisteren een beetje nukkig onder het zadel, dus ik besloot om vandaag gewoon rustig wat te werken.
Omdat ik en Bastet nog veel moeite hebben om haar evenwicht te bewaren ( dus over de schouder vallen op de cirkel enzo ) heb ik veel cirkels gereden ( want daar zit vooral ons probleem ) , buitenstelling, rechtstellen, binnenstelling en daarbij proberen om die schouder te begrenzen. Als ze wou zakken, laten zakken, gewoon chill dus!

Het is nog héél moeilijk voor ons beiden dus alle tips zijn welkom!

Je hoeft me niet te sparen, maar graag alles onderbouwd.
Oh en een paar dagen geleden was heel stout en had ik haar goed gestraft
, zie: [ITP] Attack the invisible thing! ( + punishment ) 
1.
Voor wie mijn schatje nog niet kent: een kleine kennismaking

2.

3.
4. Haar lieve koppie

5.
Binnenstelling, nageven op binnenteugel om te controleren of ze wel in stelling blijft als ik ook eens nageef
Dus dat ze niet steunt op mijn binnenteugel, maar op mijn buitenteugel. ( zodat ik ook beter via die buitenteugel haar schouder kan opvangen )
6.
Hals wat laten zakken.

7.
Hier loopt ze denk ik alweer wat te veel over haar schouder.
Voor de rest vind ik het wel een fijn beeld, en ja mij houding is hier weer barslecht ( inclusief voeten! )

8.
De foto's kunnen de indruk geven dat ze hangt maar dat was absoluut het geval niet!

9.
Eventjes lange zijde, hals wat langer laten weer.

10. Als afwisseling een zijde een beginnentje van travers gedaan, 't is echt een beginnentje
Verre van perfect.Tips hier omtrend zijn zeker welkom!
11. 'k denk dat het duidelijk is dat ik haar hoofd knap vind

12.
Rechterhand, moeilijke kant, imo vrij ontspannen plaatje.

13.

14.
Galop die wel nog 100 verbeterpunten heeft

15. Ook op rechterhand eventjes lange zijde

16

17.

18.
Bedankt voor het kijken & tips enzo zijn van harte welkom!
Oh, en zeker ook tips over mijn houding want daar moet ik geen tekeningentje meer bij maken

19. 'k zie ze graag, mn beest!

Ohja, & eventjes vermelden ook: ik heb ook nog heel veel moeite met haar balans.
Ik heb geprobeerd haar zo goed mogelijk vooruit te rijden maar ik merk toch op de foto's dat de balans nog teveel op de voorhand ligt.
Ook daar zijn we mee bezig
.