Maandag kwam ze dan; en owh, wat vond ze het ritje in de trailer leuk!
Gelukkig was het niet zo ver en konden we haar bij ons in de stal zetten! Wat een heerlijk gevoel!Zelia is, zoals al in de titel staat, een 3,5 jarige merrie; Sonique x Farmer. Ze is op het moment 1.64 m, maar zal nog wel wat groeien; op het moment het perfecte maatje en paardje voor mij!
Ze is super lief in de omgang en ik ben helemaal blij!

Veel energie had ze ook; bij haar vorige adres (llindaah @ bokt heeft haar zadelmak gemaakt) had ze al een paar dagen stil gestaan i.v.m. de vorst..
De foto's zijn eigenlijk allemaal mislukt; er is iets mis gegaan met mijn camera; maar ik wou haar tóch even aan jullie laten zien! De foto's die nog een beetje zichtbaar zijn, zijn eigenlijk allemaal bewogen.. Maar een beetje beeld is er wel uit te halen

1. Nét in haar nieuwe stal

2. Stappen

3. Drafje

4. Weer stappen (die foto's zijn niet zo snel bewogen als je camera dan een keertje níet het hele beeld zwart maakt
)
5. Woesj! Ik heb téveel energie; alles is nieuw en langs die beukenhaag ga ik écht niet!

6. Charmant sta moment
Haag is nog steeds eng..http://youtube.com/watch?v=fdEeEAVU_1k
En tot slot nog een filmpje; de beukenhaag is nog steeds eng, de uitgang is leuk om bij te gaan stoppen. En hea; luisteren naar een stuurhulp doe je toch niet als er een enge pion in aantocht is, daar schrik je gewoon van op het laatste moment..
Oowh wát een lekkerding

En?!

Gaan we een zonnige tijd tegemoet of zeggen jullie dat ik er beter gelijk mee kan stoppen?

Mijn dank tegenover Jan en Daniella Visch, die Zelia gekocht hebben is niet met woorden of daden uit te leggen; wat een ge-wel-dige mensen!!