appart paardje, redford lijkt mij veel steviger dan deze.
heeft wel een leuk hoofdje erop zitten !!
alleen hij kanteld zn hoofd wat, zit toevallig zn ene kant vast dat je hem daar wat te veel vasthoud en daarom zijn hoofd kanteld?
je beugels mogen ook wel voor het mooie een stukje langer (maar lijkt mij dat je ze nu korter heb gedaan omdat je ging springen?)
en als je de volte indraait dan moet je binnenbeen op zn plek blijven en je buitenbeen iets naar achter zodat je hem met je buitenbeen begrends want nu druk je hem denk ik ook iets meer naar buiten.
Aan de foto's af te zien lijkt mij dat je paard sterker op de rechter hand is dan op de linkerhand, die ongelijkheid hou je vaak wel altijd maar hier zie je tog wel wat groter verschil. Lijkt mij namenlijk dat de stelling op de linkerhand niet optimaal is terwijl de stelling aan de andere kant wel netjes is.
Of zie ik het verkeerd?
als het wel het geval is kan je dat bij trainen door dus aan de linker hand ook op de hoefslag en dan goed stelling te vragen zodat je die kant op rekt zodat die soepeler word en dat ook weer verwerken in voltes.
Ik heb hier namenlijk met mijn pony ook last van gehad en na veel trainen heb ik dr tog weer lekker soepel gekregen.
ik hoop dat je wat aan mn tip heb en veel succes he