Langverwachte fotos van DE OPLOSSING !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Langverwachte fotos van DE OPLOSSING !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-02 22:36

Promiss !!!

jah ik heb nou eindelijk eens recentere fotos van mijn schatje !!
de laatste keer dat ik fotos geplaast hebt is zeker een half jaar geleden ( als het niet meer is )
dus nu eindelijk recente fotos van promiss !!
deze zijn van 2 november , inmiddels is promiss anderhalf jaar !! en 1.39 ( voor de gene die dat willen weten ) o jah het is een merrie

Dit was op een kleindieren keuring ( we werden 2e )

Afbeelding

Afbeelding

p.s het meisje naast promiss is mn zusje !!!

greetiez

ALS JE DE FOTOS WIL BEKIJKEN KLIK MET JE RECHTER MUIKNOP OP HET KRUISJE , EIGENSCHAPPEN , EN DAN DE URL KOPPIEREN EN PLAKKEN IN JE ADRES BALK ~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry dat het zo moet maarhet uploaden gaat me niet makkelijk af !!
ik probeer zo snel mogelijk een andre oplossing te vinden ... sorry
Laatst bijgewerkt door wazzup op 20-11-02 22:55, in het totaal 2 keer bewerkt

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-02 22:39

mischien rechtermuisknop en dan eigenschappen dat je ze dan wel ziet ..

btw niet telkens kruisje zeggen kweet wel dat ze het niet doen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 22:58

Grote kans dat de picserver van http://picserver.student.utwente.nl/ het niet doet. Kijk maar eens naar het onderstaande nieuwsbericht van het RTLnieuws.

Citaat:
Miljoenenschade door brand Universiteit Twente
Een uitslaande brand in een van de faculteitsgebouwen op de Universiteit Twente (UT) in Enschede heeft een schade aangericht van enkele tientallen miljoenen euro's.

Gewonden
De brand brak vanmorgen rond 08:00 uur uit, meldde de brandweer. Er zijn geen gewonden gevallen. Het computernetwerk van de universiteit is door de brand uitgevallen.

Computernetwerk
Volgens een woordvoerder is er een kopie van de gegevens op het computernetwerk gemaakt. "Alle gegevens zijn bewaard gebleven.'' In verband met een tentamenweek worden er deze week geen colleges gegeven. Er waren woensdag dan ook weinig studenten op het campusterrein. De meeste tentamens konden woensdag niet doorgaan.

Medewerkers van de UT willen een noodnetwerk aanleggen. Dat duurt waarschijnlijk enkele dagen. Volgens een woordvoerder kunnen duizenden studenten en docenten, die allemaal op het netwerk zijn aangesloten, tot die tijd niet via hun computer internetten.

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-02 23:00

dan voorlopig maar ff zo ik probeer ze zo snel mogelijk ergens anders te uploaden maar kmoe nu achter i net weg

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 23:02

wazzup schreef:
dan voorlopig maar ff zo ik probeer ze zo snel mogelijk ergens anders te uploaden maar kmoe nu achter i net weg


probeer www.pixfun.com eens... daar kan zelfs een kluns als ik foto's mee uploaden... Haha!