garny95 schreef:het enige wat ik op kan merken en dan heb ik echt even moeten zoeken is dat je hoofd meer rechtop zou kunnen houden.
Wat een god dat paard. Veel succes ermee en dat gaat vast lukken !
Viel me idd ook op
Dat gebeurde me vorig jaar ook dus er weer even goed op gaan letten!
rockey schreef:leuk paard

paarden gaat altijd hun benen hoger optillen zodra ze in een nattere bak lopen... maar vind hem nog iets zwaar aan doen in de hand? klopt dat? waarom laat je hem hengst als hij toch niet goedgekeurd is? groetjes
Paarden gaan ook hun benen hoog optillen als daar op getraind wordt. Ook in een droge bak begint hij meer te sjouwen en te dragen. Van die natte bodem kijkt hij inmiddels echt niet meer op.
Waarom het nog niet uitziet zoals het uit moet zien heb ik daarboven al eens beschreven. Jammer genoeg kunnen paarden niet zomaar 1, 2, 3 sterk genoeg zijn om alles direct volgens het boekje uit te oefenen.
Daarbij, waarom zou ik hem geen hengst laten? Hij heeft een super karakter, geen enkele hengstenmanieren en ik vind hem zo net een beetje extra hebben. Wie weet wat de toekomst brengt. Ook als hij goedgekeurd was zou hij (voorlopig) niet voor de fokkerij ingezet worden!
Hartstikke bedankt voor de leuke reacties verder