Te grote foto's

Moderators: Murosch, Agossie, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Mickey

Te grote foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 19:11

Bijna dagelijks moet ik pbtjes versturen dat de geplaatste foto's te groot zijn.
Terwijl er in de mededeling bovenaan bij ITP toch duidelijk staat dat de foto's niet groter mogen zijn dan 640x480 pixels.

Daarom mijn vraag:

Zorg ervoor dat de foto's niet groter zijn dan 640x480 pixels!Kleiner mag natuurlijk altijd!

Foto's verklein je in het fotoprogramma op de computer. Dit doe je al voordat je de foto's opslaat op je computer. En dus ook voordat je ze op internet zet.
Wanneer je bij de helpfunctie in het progamma afbeelding verkleinen intypt, is er vast wel te vinden hoe dat dat moet.

Ik hoop dus binnenkort een hoop pbtjes minder te hoeven versturen.

Mickey
moderator ITP
Laatst bijgewerkt door Mickey op 24-04-03 20:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Take time to do what makes your soul happy.
[ITP] En dan kiest ponylief voor een knuffel van zoonlief <3

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 22:40

Foto's verkleinen kun je als volgt doen:
Ik neem hierbij als voorbeeld Paint, omdat dat programma op de meeste computers wil aanwezig is. Wil je het met een ander fotoprogramma doen, gebruik dan even de helpfunctie van het programma op op te zoeken hoe dat je dat daar doet.

Je opent dus Paint:
    *afbeelding openen
    *klik op afbeelding
    *vervolgens op kenmerken
    *en daar kun je de pixels wijzigen
    *let op maximaal 640x480 kleiner mag natuurlijk altijd:D

Lukt het je dan nog niet dan kun je altijd een pbtje sturen.

PS Als ik geen reactie krijg op een pb, maar ik zie wel dat de pb is gelezen, wordt je topic gewijzigd. De foto's zijn dan niet meer zichtbaar en er staat dan alleen nog maar een link.

Take time to do what makes your soul happy.
[ITP] En dan kiest ponylief voor een knuffel van zoonlief <3

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten