Voor het eerst maar eens Barbara en WIlleke in tweespan gezet gisteren. T ging best lekker voor de eerste keer, vooral als je bedenkt dat Barbara het niet zo erg leuk vond, die had tonnen aan energie over, en dat ging ze even lichtelijk op Willeke afreageren, door dr oren in dr nek te leggen en te drammen. Ze had een halster om, omdat ik maar een bitje heb, en Willeke dat nog het meest nodig heeft, aangezien Barb al ervaren en al voor de koets loopt. Maar volgende week is er als het goed is een tweede bitje, dus dan kunnen ze die allebei in, en dan zal het makkelijker gaan.
Even voor de duidelijkheid: het terrein is afgesloten, en ik had 3 man die konden inspringen mocht het verkeerd gaan. Gelukkig is er niets verkeerd gegaan. Ze hebben een minuut of 7 zo rondgelopen, en volgende week weer

Nou, kijk en geniet, en geef desnoods commentaar, maar houd het netjes alstjeblieft

Zo vertrokken we

Toch best netjes voor de eerste keer, nietwaar?
Daarna mocht Willeke nog even alleen. Ik wilde eigenlijk ook met Barbara en de koets weg, maar die was volgestapeld met dozen, dus dat ging niet

En zo loopt Willeke

Bedankt voor het kijken!
Groetjes, mij