Lucky Tender door de maanden heen.
Lucky Tender, eerst Tender Ruby Rebel, is nu een 4 jarige Welsh Cob merrie.
Vader : Aberaeron Arbenigwr en Moeder : Oakvale Ruby
Ik heb Lucky nu zo'n 18, maanden geloof ik uit me hoofd gezegd.

Toen ik haar net had, was ze een mager scharminkeltje en kon nog helemaal niets zowat.
Door de maanden heen hebben we haar goed opgeknapt, al zeg ik het zelf!

Wegens mijn eigen gezondheidsproblemen heb ik een hele tijd niet kunnen rijden, en heb dus ook een hele goede verzorgster voor Lucky.
Ze is over de 20, hard aan de studie, en al heel lang in de paarden. Heeft ook al veel paarden zadelmak gemaakt. Maar toch is ze nog een kop kleiner dan mij, hihi !

Maar ik ben superblij met haar, zonder haar had Lucky vast weg gemoeten omdat ik er geen tijd voor had.
Nu, gaat m'n gezondheid veel beter en sta ik stevig onder de medicijnen. Jammergenoeg, met de winter voor de boeg heb ik een 'kleine' terugval.
Maar ik laat me niet zomaar verslaan hoor!

!!! ---> Mijn gezondheid is ook de reden dat je op sommige foto's een Thiedeman zult zien.
Dit is om ervoor te zorgen dat ik haar nog makkelijk kan hendelen voor het geval ze vervelend doet. We doen hem nooit strak, altijd maar losjes.
Regelmatig gaat hij er ook vanaf, en enkel ík rijd haar soms met een Thiedeman. Me bijrijdster niet.

Binnenkort komen er ook weer foto's zonder thiedeman, dus wees gerust.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van de veranderingen van Lucky:

1. Zondag 9 Juli 2006, longeren.

2. 5 Augustus 2006, rijden.

3. 7 Oktober 2006, rijden.

4. 29 Oktober 2006, rijden.

5. 28 Maart 2007, losgooien.

6. 9 Juni 2007, rijden

7. 27 Juli 2007, losgooien.

8. 8 Augustus 2007, Clinic van Esther Liano.

9. 8 Augustus 2007, Clinic van Esther Liano.

10. 11 Augustus 2007, standfoto.

11. 2 September 2007, Onderlinge Wedstrijd.

11. 29 September 2007, in de wei.

12. 10 November 2007, rijden.

13. 10 November 2007, rijden.
Barst los, maar houd het wel vriendelijk !

Ze is begin deze week trouwens geschoren, jammer genoeg daar nog geen foto's van.