Ik deed mee met mijn Tinker bonny, ze was echt ongeloofelijk fel, kon d'r zowat niet houden, ze vond het prachtig.
We werden "uitgenodigd" door de vader van Gwen, die rijd bij ons in de les, en die vader (Frans), die organiseert mede de jacht.
Ik deed samen met een vriendin mee, met haar C Welsh.
Toen we daar kwamen, voelden we ons wat ongemakkelijk, tussen al die mensen met Geruite, bruine jasjes en hun Hoge bruine leren laarzen, liepen wij daar, met onze leren zwarte laarzen en een zwart jasje...
Wij bleken dus ook de enigste pony's te zijn.
We werden voorgesteld aan allerlei mensen, waaronder Roger, (zeg Rodjer), die zou een oogje op ons houden, heeft ie nauwelijks gedaan, maargoed.

Na een korte samenvatting, over stops, en hindernissen, gingen we onze pony's zadelen.
Ik had mn springzadel en springsingel maar omgedaan, want je gallopeert best veel.

Uiteindelijk moest je opstellen en kreeg je een preek van de dominee, en werd er op de hoorn's geblazen en kwamen de honden.
Toen mochten we gaan, er waren 2 heggen en een boom die je naar beneden sprong, ikzelf heb 2 keer 1 haag genomen, omdat bonny de 1e keer er dwars doorheen ging

Ook moesten we een beetje in het begin door een blubberige kuil stappen, soort slootje... daarbij zijn 2 paarden en ruiters gevallen, was gelukkig niets ergs aan de hand.
Ook was er bij de haag een van de hoofdmannen gevallen, maar die had gelukkig ook niets, maar was wel erg eng...

Tussendoor had je 3 stops, oa. de Sherrystop, maarja, ik mag nog geen Sherry, dus ik hield t bij mijn cola en broodje worst

Genoeg gepraat, foto's zijn leuker, helaas geen foto's van het springen en water, die moeten nog komen, maar ik kan ze niet vinden op internet...
1. Eerst even wat stappen:

2. Opgesteld en luisteren naar de Dominee... Wat kijk ik boos

3. Een van de hondenleiders, en de honden

4. Daar gaan we!

5. En weer op weg na de 1e stop

6. En met de hele groep rennen we de honden achterna! Zoek mij

Helaas waren ze dat.
Ik vond het een hele leuke jacht, en wil dit volgend jaar zeker nog een keer doen!
Na ong. 2,5 rijden en rennen, had bonny er nog steeds zin in, haha