Bonte Tricolor @ fotoshoot by Patriciavt-Pictures

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Re: Bonte Tricolor @ fotoshoot by Patriciavt-Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:54

jeetje machtig paard zeg ziet err mooi uit hoor

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:56

leuk paardje zeg en mooie foto's!
Let wel op je handen, vanaf de foto's te zien lijkt het alsof je ze erg vastzet namelijk.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:58

leuk paard hoor, maar let op je handen. Je lijkt ze idd. vast te zetten. Probeer hem wat lager te rijden en in de hals wat uit te laten schuiven.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 17:59

Yentl_ schreef:
leuk paardje zeg en mooie foto's!
Let wel op je handen, vanaf de foto's te zien lijkt het alsof je ze erg vastzet namelijk.

nee daar heb je gelijk in Knipoog dat heb je goed gezien vandaar ook dat ze vaak te wijd staan....
ik heb het hele weekend ervoor (zaterdag én zondag) wedstrijd gehad (shoot was op maandag) dus ze zat een beetje vast..... en ik wilde haar toch aan de teugel zien op de foto..... dus vandaar dat ze idd af en toe vast staan Bloos

bedankt voor jullie berichtjes Haha!

noekk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 18:07

Ik ben verliefd op je paardje geworden, zo machtig beestje! Heel veel plezier er nog mee!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 18:10

ziet er heel netjes uit Tong uitsteken echt gaaf is ze Haha!

TessB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 18:17

Ziet er leuk uit, mooie foto's. Oogt op sommige foto's inderdaad een beetje 'vast'.

gizmo_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:37

wat een blikvangend sprekend paard zeg!!!

Tsummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:15

Ziet er supper uit Cindy !!! OK dan!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 21:00

Leuke foto's hoor! Mooi kleurgebruik. Je handen leiden inderdaad een eigen leven whaha, herkenbaar. Knipoog

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 21:46

Mooie foto's alleen vindt het echt zonde dat je de foto's bij mijnalbum heb upgeload want zo gaat heel erg de kwaliteit achteruit.
Maare ik ga mee met het commentaar wat gegeven is Knipoog
Leuk paard verder !!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:32

wat is ze toch mooi Kwijl en wat een sprong inderdaad, geweldiG!
je rijdt haar echt super netjes, maar ik ga wel met het commentaar van de rest mee: ze lijkt soms wat vast in de hals...Houding en oprichting is opzich heel keurig, maar ik zou haar wel iets meer ontspannen willen zien..gewoon lekker aan gaan werken en dan komt het helemaal goed! OK dan!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:35

ziet er mooi uit! alleen 1 ding: je zit soms iets te ver achterover.(hoor wie t zegt, maar omdat het een haw topic is mag je zulke dingen gewoon zeggen toch?)

wel mooi paard hoor!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-07 10:44

dankjulliewel Haha! Haha! Haha!

Corelli, ja ik had ook al enigszins uitleg geven waarom dat eigenlikj gebeurde.... normaal neem ik de tijd met losrijden, maar nu ging het lekker achter elkaar door! en het hele weekend ervoor wedstrijd gehad dus ze zat een beetje vast! en om nou foto's te maken waar ze met d'r neus in de lucht loopt..... dan maar een keertje zo Bloos hihihihi

ikenindi schreef:
ziet er mooi uit! alleen 1 ding: je zit soms iets te ver achterover.(hoor wie t zegt, maar omdat het een haw topic is mag je zulke dingen gewoon zeggen toch?)

wel mooi paard hoor!

tuurlijk mag je dat zeggen! grappig he de meeste vallen voorover..... hahaha
nee maar het komt omdat ik op die foto's aan het doorzitten ben...... en dan een middendraf probeer te rijden en dan resulteert dat in achterover zitten Haha!

debje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 01:06

Mooi paard, heeft een beetje dezelfde kleur als die van mij Tong uitsteken . Het rijden ziet er wel een beetje gespannen uit, maar ik denk wel dat je goed bezig bent, dus ga zo door Lachen

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 09:29

Het ziet er idd erg gespannen uit je had 'm beter voor de foto's zelf even aan het werk kunnen zetten door veel zijgangen en tempowisselingen te gaan rijden. Nu zie ik een paard die vast zit en af en toe zelfs begint te kantelen (Foto 4). Nee vind dit geen mooi beeld om naar te kijken.

xMelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 09:31

Mooie foto's van een mooi paard! En bont natuurlijk! Knipoog

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 13:39

CindyUniek schreef:
nee daar heb je gelijk in Knipoog dat heb je goed gezien vandaar ook dat ze vaak te wijd staan....
ik heb het hele weekend ervoor (zaterdag én zondag) wedstrijd gehad (shoot was op maandag) dus ze zat een beetje vast..... en ik wilde haar toch aan de teugel zien op de foto..... dus vandaar dat ze idd af en toe vast staan Bloos

Dus omdat je paard aan de teugel moet omdat het er op de foto mooier uit ziet zet je je handen vast? En jij denkt dat ze dan niet nóg vaster gaat zitten?

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 16:01

#Ymke# schreef:
CindyUniek schreef:

Dus omdat je paard aan de teugel moet omdat het er op de foto mooier uit ziet zet je je handen vast? En jij denkt dat ze dan niet nóg vaster gaat zitten?

ieder z'n eigen manier Knipoog als ik even wat meer vraag en doorvraag bij haar laat ze sneller los! de foto's waar ze netjes loopt zijn handen ook ontspannen Knipoog

maar er zijn vele wegen die naar rome leiden! en ze had een zwaar weekend gehad vantevoren niet echt bij stil gestaan dus....

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 16:27

Vele manieren Ok, maar dit kan er bij mij niet in. Je dwingt je paard niet aan de teugel door je handen vast te zetten. en juist na een druk concours weekend moet je er niet zoveel druk op zetten en gewoon lekker laag loswerken. Dat je er dan ook nog doodleuk bijzet omdat je vond dat ze op de foto ook aan de teugel moest dan ben je imo verkeerd bezig.

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 16:36

Citaat:
ieder z'n eigen manier als ik even wat meer vraag en doorvraag bij haar laat ze sneller los! de foto's waar ze netjes loopt zijn handen ook ontspannen

maar er zijn vele wegen die naar rome leiden! en ze had een zwaar weekend gehad vantevoren niet echt bij stil gestaan dus....

Ja en dit is geen van die wegen, je kan op deze manier nooit je paard goed laten ontspannen. Als jij je handen helemaal vastzet zal je paard z'n rug vast gaan zitten en z'n nek en kaak. Als je zo verder blijft rijden zit je binnenkort met een kreupelpaard omdat hij al z'n spieren in z'n rug heeft vast gezet.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 16:38

Ik vind het er ook niet zo fijn uit zien, kort in de hals, vastgezette handen en dan ook nog vertellen dat het zo moest voor de foto's.. Denk dat je leukere foto's had gehad als je haar gewoon lekker laag rond had gereden.. Wel vind ik dat het achterbeen nog mooi mee komt!!!

Succes!!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 19:23

Mooie foto's Cin Tong uitsteken
Alleen jammer dat je ze bij mijnalbum hebt geupload No Cheer nu is het net of ze niet scherp zijn Bloos

Hoop dat de manen van Uniek snel zijn aangegroeid Haha!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 20:23

thanx patries, ja ik doe het eigenlijk altijd bij mijn album.... ik ben niet zo'n fotoexpert Tong uitsteken maar ik weet toch dat ze mooi gelukt zijn!!!

en nog even tegen de rest, ik zal niet met een kreupel paard zitten hoor, wees maar niet bang, als je goed leest staat er dat we maar kort (misschien een kwartier ofzo) los hebben gereden en daarna gelijk de rijd-foto's hebben gemaakt, want patricia moest ook weer op tijd weg! en het is op lang niet alle foto's zo en die achterhand komt niet voor niks zo goed mee Knipoog ik heb haar sinds februari en zo zag ze eruit toen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z7LKP7QU.jpg

geen enkele bespiering en al dik een half jaar (of zelf langer) niks gedaan! dus toch wel knap als ik er al bij zet dat ik normaliter niet zo rijd, dat haar bespiering dan al wel zo fijn is geworden en ze haar achterhand wel zo goed onder kan zetten Knipoog dus het maakt me eigenlijk niet zo veel uit dat jullie dit zo'n ramp vinden..... ik weet zelf beter! laat dan tenminste ook een berichtje achter in mijn topic zonder de rijd-foto's Knipoog