Black is een 11 jarige Hamilton van 1.77 en heeft Z2 gelopen.
Hij heeft de afgelopen 2 jaar helemaal stilgestaan, en moet dus nog helemaal op bespiering komen.
Ik rijd hem nu 4 weken, en hij is al best opgeknapt. Het is nog wel een beetje een slappe dweil in heel veel dingen, maar hij wordt al steeds sterker. Niet zo gek ook na 2 jaar vakantie.
Ik liep eigenlijk toevallig tegen hem aan, omdat Tom verkocht was waren we op zoek naar een nieuw jong paard voor me. Maar nu mag ik deze voorlopig rijden voor zijn eigenaar, en ik vind het echt hardstikke leuk dat ik gelijk lekker met hem aan de slag kan, en hem gelijk Z2 mag starten!
Bedenk dus wel dat als je de foto's ziet, dat hij 2 jaar stil heeft gestaan en dus absoluut nog niet spectaculair loopt, dat wil ik ook nog helemaal niet. Ben hem gewoon lekker los en sterker aan het maken, en probeer hem lekker op lengte te houden en door zijn lijf te laten lopen. Verzameling, lastige oefeningen ed. zijn dus voorlopig nog even niet aan de orde, maar gewoon lekker met hem knutselen zodat we onderhand écht aan het werk kunnen!
Het is voor mij in elk geval een super leuk paard om te mogen rijden!

En samen
:
Wat vinden jullie van hem?

En een hele leuke combi jullie 2!!! Goed dat je em eerst ff lekker de tijd geeft weer aan het werk te gaan en daarna weer oefeningen te gaan rijden! Ben heel benieuwd hoe jullie het straks gaan doen
Succes met Black!