mijn geschoren fjordje, hoe vinden julllie het?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 22:28

Netjes geschoren hoor! Vanaf komend weekend heb ik ook een fjord, maar ik hou hem toch lekker wollig...

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 13:15

mooi hoor maatje Haha!

maar dat wist je van mij al!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 13:19

Nou is ze een schimmelfjord. Haha!

Mooi geschoren hoor, en wat is ze lekker licht! Ze heeft trouwens dezelfde deken als Ameretto. Weet jij zo uit je hoofd hoe dat model heet?

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 14:06

Wat je doet moet jezelf weten, en de kleur is wel apart moet ik zeggen, maar zelf persoonlijk vind ik het niet nodig om een paard te scheren, helpt een deken nou echt niet genoeg?? Of stap wat langer uit , het lijkt wel of mensen hun paarden scheren alleen uit gemakzucht (???)
Ik ben er altijd een beetje huiverig voor geweest, want ik denk dat je op zo`n manier een mietje maakt van je paard.
Nou niet gelijk boos reageren ,maar das mijn persoonlijke mening (en dat mag he)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 14:11

Wel heel netjes gedaan moet ik zeggen. Het is ook weer eens wat anders he, een geschoren fjord! Haha!

sherif schreef:
Wat je doet moet jezelf weten, en de kleur is wel apart moet ik zeggen, maar zelf persoonlijk vind ik het niet nodig om een paard te scheren, helpt een deken nou echt niet genoeg?? Of stap wat langer uit , het lijkt wel of mensen hun paarden scheren alleen uit gemakzucht )

Wat langer uitstappen heet hier wel een UUR door blijven stappen he. En het paard blijft intussen wel bevattelijker voor kou. Ik denk echt dat dit safer is. Niet scheren is altjid natuurlijker dus beter dan wel scheren, maar in dit geval lijkt me scheren beter. Het is dus kiezen voor het minste kwaad. Zo moet je het zien.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 14:14

Sherif, het is toch niet erg als je je paard uit gemakzucht scheert? Het is ook beter voor het paard als hij of zij niet te lang nat blijft.
Ik vind het netjes gedaan Loulou, heel netjes geschoren Cool

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:11

Ik bekijk het zelf anders (maar respecteer je mening hoor) ik zou er zelf voor kiezen om dan maar wat langer uit te stappen, maar goed die van mij is niet zo gauw bezweet.
En er zit toch wel een tikkie waarheid in dat je paard vatbaarder wordt voor het weer, kijk je hoeft het niet eens te zijn, maar omdat mijn mening anders is wil nog niet zeggen dat die mening fout is, toch?? Pling

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:48

Misstaat helemaal niet hoor, al is het een Fjord. En als het praktischer is, waarom niet?
Mooie deken, ik heb hem ook voor Jur.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 23:55

Desiree"]
Wel heel netjes gedaan moet ik zeggen. Het is ook weer eens wat anders he, een geschoren fjord! Haha!

[quote="sherif schreef:
Wat je doet moet jezelf weten, en de kleur is wel apart moet ik zeggen, maar zelf persoonlijk vind ik het niet nodig om een paard te scheren, helpt een deken nou echt niet genoeg?? Of stap wat langer uit , het lijkt wel of mensen hun paarden scheren alleen uit gemakzucht )

Wat langer uitstappen heet hier wel een UUR door blijven stappen he. En het paard blijft intussen wel bevattelijker voor kou. Ik denk echt dat dit safer is. Niet scheren is altjid natuurlijker dus beter dan wel scheren, maar in dit geval lijkt me scheren beter. Het is dus kiezen voor het minste kwaad. Zo moet je het zien.
[/quote]

idd Haha! ik heb der echt niet geschoren uit gemakzucht. ik wilde haar eerst eigenlijk niet scheren, omdat het me heel lelijk leek. maar ik moest loulou een uur uitstappen, dat is echt geen doen. dus he ik der toch maar geschoren, dan maar niet zo mooi. maar het valt eigenlijk wel mee nou ik er aan gewent ben Lachen


Code
Ze heeft trouwens dezelfde deken als Ameretto. Weet jij zo uit je hoofd hoe dat model heet?


nee, ik weet zo niet hoe die heet. ik heb hem bij de langeraap gekocht. hun kochten die samen met andere winkels in partijen in en dan waren ze goedkoper ofzo. hun naam staat er aan de voorkant ook op. kun je ergens op de deken zien welk model het is? ik zal morgen wel kijken.