Dus commentaar dat ze te dik is dat weet ik en ik doe er van alles aan, maar het wil niet echt lukken

We zijn de laatste tijd heel veel bezig met 'over de rug' rijden. En heeel veeel voorwaarts neerwaarts. Deze week ging het echt super, maar als er een fototoestel mee is, en we zijn op een ander terrein, gaat het altijd weer minder. Maarja ik mag niet klagen

Het verruimen gaat nu ook steeds beter, ik kan haar steeds beter aanvoelen. En de middendraf is niet meer gedribbel, maar wordt steeds meer gedragen.

Ze gaat ook al veel meer op haar eigen benen lopen, en ze is heel erg licht in de mond. Al kun je dat vanaf de foto's niet echt goed zien.
Ohja ik weet dat het zadel teveel naar voren ligt, maar dat komt doordat ze zo dik is..

Ik weet ook dat het dekje veelste groot is, maar ik vond hem zo mooi

Commentaar op mijn houding mag, maar dat weet ik zelf ook allemaal wel. Ik het liever commentaar over hoe vita loopt

Tessa (xTessa op bokt) was mee om foto's te maken, Tess heel erg bedankt!

Een galopje, ik probeer er wat meer sprong in te krijgen, iemand tips?
hmm na een paar ke na deze foto te hebben gekeken.. wat een raar benenmoment? of ligt dat aan mij

neerwaarts, met wat oprichting. Zo wil ik het hebben, al drukt ze haar rug wel wat weg, voor zover ik dat kan zien.

verruimen:

En weer opstappen, na het zadel voor de 976ste keer naar achter gelegd te hebben

En eventjes naar buiten, want het was toch wel heel mooi weer

Neerwaarts met wat meer oprichting, ze laat wel mooi los van voor

wel netjes voorwaarts, maar nou wordt haar hals weer heel kort..

wat verruimen, wel contact houden, verder mooi benenwerk.

En als laatste een hele mooie galop foto, zo willen we het hebben

Commentaar dus graag onderbouwd, en ik ben vooral op zoek naar tips om meer sprong in de galop te krijgen en hoe ze haar rug meer gaat gebruiken.
Greets Simone