Laiser op wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Laiser op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 19:25

Oscar kwam vandaag eens kijken bij de wedstrijd van Laiser en mij.

Ik zal eerst wat foto's van het losrijden en uitstappen laten zien. Dan haal ik straks nog mooie plaatjes van de proef van de video. Haha!

Afbeelding
DIt is tijdens het losrijden in de binnenbak. (Ze waren meer als een half uur ingelopen, dus had ik heel weinig tijd om los te rijden0


Dit was tijdens het uitstappen.

Afbeelding
Jaaaaaa dááág daar ga ik niet in, dan worden mijn voetjes nat

Afbeelding
Wat zie ik daar in de verte. Dat is wel een hele mooi merrie.

AfbeeldingEn nog eventjes kijken of Oscar iets leuk bij zich heeft voor mij Schijnheilig


sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:03

Moet je in dat water rijden????? Verward

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:08

Leuke foto's ! Daar heeft het dus ook al geregend .....
Bij ons staat heel de tuin onder water ......

Jewel... :+:

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:16

leuke fotoos hoor!!:)

keep calm, I'm engaged!!! <3

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 20:39

sunshine schreef:
Moet je in dat water rijden????? Verward

Dat was alleen het stuk waar je buiten moest losrijden. Maar er was ook nog een heel stuk waar het minder nat was.

De rest van de foto's kun je zien in het volgende topic [ITP] De tweede keer L1

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:44

*grinnik*

Toch nog met de voetjes in het water? Ret en ik zijn vanmiddag keihard door allerlei plassen gesjeesd, we zaten allebei van top tot teen onder de bagger! *LOL*

Leuke foto's joh, heb je ook al een verslag geschreven?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131958
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 00:32

En natuurlijk kan Oscar nu niet meer achterblijven met een verslagje !

Het begon al goed: had verwacht dat nog een hele zoektocht zou worden om Mickey en Laiser te vinden, maar dat viel reuze mee.... met de nadruk op "reuze", want meneer stak dus overduidelijk boven de meute uit !
Wat een reus is die Laiser zeg, zo zie je ze niet vaak.
Omdat het programma wat ingelopen was, moest er nog even plankgas gegeven worden om op tijd te zijn; geen probleem, veel handjes maken licht werk en dus kon het dynamische duo al snel vertrekken.

Wat me meteen opviel was dat ondanks dat er weinig tijd over was om los te rijden, dat Mickey het hoofd koel hield en rustig los begon te werken.
Op een supereerlijke manier, zonder rukken en trekken; zoals het hoort (en zoals je helaas nog maar weinig ziet) !
Bewondering dus vanaf de zijlijn !
Laiser had er behoorlijk zin in en liep braaf en ontspannen.
Gelukkig mochten ze al snel binnen nog even losrijden; dat kwam goed uit, want de regen viel op dat moment met bakken uit de hemel.

En toen natuurlijk het grote moment: de proef !
Ook hier weer hetzelfde beeld als tijdens het losrijden: beheerst, ontspannen en op een supereerlijke manier gereden.
Geen truckage, geen geruk en gepluk, geen geprik en geen zweepgeklater.
Op een paar kleine schoonheidsfoutjes na een heel erg netjes gereden proef, echt iets om trots op te zijn !
't Was pas de tweede proef in de L1, en da's toch even wennen.
En als je dan al met zo'n proef voor de draad komt dan is dat gewoon super !

Wat ik toen nog niet wist, was dat het echte hoogtepunt nog moest komen: de terugrit naar de stal van Laiser.
Ik reed met de auto achter de trailer van Mickey en Michael aan, en heb zodoende Laisertje kunnen observeren.
Geweldig hoe hij zich in de trailer gedroeg: hij was zo nieuwsgierig dat hij werkelijk geen keuze kon maken door welk raampje hij naar buiten wilde kijken, wat resulteerde in een wel erg komisch tafereel Haha!
Koppie rechtsom, of nee.... toch maar door het linkerrraampje.... maar ja: dan mis je vast iets spannends aan de rechterkant, zul je altijd zien.
Jammer dat ik er in m'n eentje achteraan reed, wat dit was echt een moment om met velen te delen: geweldig gewoon !

Conclusie:
We hebben een erg leuke middag gehad, met een stralende Mickey en een oertevreden Laisertje in de spotlights !

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 04:27

Laiser is al stoer, maar wordt nog stoerder in "dressuuroutfit"

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 09:58

Hahaha, ik zie het helemaal voor me, links....rechts....links.....haha. Haha!

Ziet er reuze uit hoor, mooi paardje is laiser....

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-02 13:38

Karin"]
Leuke foto's joh, heb je ook al een verslag geschreven?
[/quote]
Yep een verslagje is er inmiddels ook Knipoog
[WD] Voor de tweede keer L1

[quote="Oscar"]
Wat me meteen opviel was dat ondanks dat er weinig tijd over was om los te rijden, dat Mickey het hoofd koel hield en rustig los begon te werken.
Op een supereerlijke manier, zonder rukken en trekken; zoals het hoort (en zoals je helaas nog maar weinig ziet) !
Bewondering dus vanaf de zijlijn !
Laiser had er behoorlijk zin in en liep braaf en ontspannen.
[/quote]
Dank je wel voor dit compliment *LOL*

[quote="Oscar"]
Op een paar kleine schoonheidsfoutjes na een heel erg netjes gereden proef, echt iets om trots op te zijn !
't Was pas de tweede proef in de L1, en da's toch even wennen.
En als je dan al met zo'n proef voor de draad komt dan is dat gewoon super !
[/quote]
Oscar is lief!!!! Knipoog
Ik was zelf ook heel tevreden over de proef.

[quote="Oscar"]
Wat ik toen nog niet wist, was dat het echte hoogtepunt nog moest komen: de terugrit naar de stal van Laiser.
...
Geweldig hoe hij zich in de trailer gedroeg: hij was zo nieuwsgierig dat hij werkelijk geen keuze kon maken door welk raampje hij naar buiten wilde kijken, wat resulteerde in een wel erg komisch tafereel Haha!
Koppie rechtsom, of nee.... toch maar door het linkerrraampje.... maar ja: dan mis je vast iets spannends aan de rechterkant, zul je altijd zien.
[/quote]
Ja, je ligt af en toe helemaal dubbel om die komiek van mij. Alleen doet hij dit dus ook regelmatig tijdens het rijden Schijnheilig Ondanks dat hij doet wat ik van hem vraag ziet hij het nog voor elkaar te krijgen om te kijken wat er in de grote wereld om hem heen gebeurd. B)

[quote="Oscar schreef:
Conclusie:
We hebben een erg leuke middag gehad, met een stralende Mickey en een oertevreden Laisertje in de spotlights !

Dat kun je inderdaad wel zeggen! Het was een hele gezellige middag geweest.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers