Figaro is mijn bijrijdpaard (eigenaresse is Lianne84@Bokt) sinds maart, ik rij hem 2x per week en les zo nu en dan eens met hem. Gister is mijn moeder weer eens langsgekomen tijdens het rijden voor wat foto's. Van de 200 foto's waren er maar weinig een beetje gelukt, mede dankzij mijn houding, die vreselijk is op foto's (op de ene meer dan op de ander) en gewoon 'charmante' rijmomenten.

Lianne rijdt M2 met Fig en ik rijd (nog) geen wedstrijden met hem. Zodra ze op de manege hier in de buurt onderlinge wedstrijden krijgen, ga ik daar waarschijnlijk af en toe aan meedoen.

Fig was gister in een wat lastigere bui, hij liep aardig gespannen en in 1 hoek zag hij constant spoken (geen idee wat het was, verderop in het weiland waren de meeuwen interessant volgens mij
), waardoor hij de hele tijd liep te kijken daar. Vandaar ook dat er maar weinig foto's "een beetje" gelukt zijn, ben er alsnog niet echt tevreden mee maar foto's beloofd is beloofd hè. 
Genoeg gezeurd, hier de foto's.

1.

Losstappen.
2.

Draf
3.

En toen zag ie weer spoken.

4.

5.

6.

Galopje
7.

8.

9.

10.

11.

(Foto's staan niet op volgorde)
Eigen commentaar;
- Omhoog kijken (en dus niet naar voren vallen)
- Benen af en toe niet naar voren steken en lang maken
- Handen meer optillen
- Soms teugels korter
Het lijkt alsof ik heel 'bol' zit met mijn rug maar dit komt door mn bodywarmer. Overigens heb ik wel mn schouders en hoofd teveel naar voren, dat probeer ik mezelf al af te leren.

Nu je hier toch bent, laat je even een berichtje achter?

(Commentaar is gewenst, mits opbouwend)
Groetjes Chantal!

Of zelf nog even sparen. 
Ik heb zelf heel erg de neiging om de teugels veel te lang te laten worden bij hem zodat hij lekker laag gaat lopen maar da's ook niet altijd de bedoeling, hier zijn ze voor mijn doen aardig kort bij hem, daar ben ik nu vooral mee aan het oefenen.
Maarja, je hebt tenminste wel genoeg om aan te werken.
Zal er op letten, kijken hoe het komt.