Haf Donja op kippenjacht.... (en meer)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Haf Donja op kippenjacht.... (en meer)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 21:31

Ik had vandaag de camera maar weer 'ns mee om wat foto's van haar te maken. En wat was ik blij dat ik hem mee had! Zie hier Donja op kippenjacht.
Even nog een verhaaltje vooraf:
Sinds een paar weken hebben de mensen waar Donja staat een haan (is daar gedumpt), echt een grappig beest (een zijdehoender), dit is em:
Afbeelding
Nu ie er een tijdje is gaat hij echt gezelschap van andere dieren opzoeken Lovers of anders mensen (er wordt nog gekeken naar een aantal hennen van het zelfde ras).
Als ik de stal aan het uitmesten ben, dan mogen Donja en Katinka altijd even los op het erf (want daar staat natuurlijk veel lekkerder gras....), hij gaat altijd bij hun in de buurt lopen. Donja is normaal schijtbenauwd voor dat beest, maar als hij gaat rennen (als hij voer ziet bijv.) vindt ze hem nu prachtig (ze blijft altijd wel op een paar meter afstand hoor). Schijnheilig

Ha, daar is dat gekke ding weer:
Afbeelding

Waarom zou hij nu weglopen Verward
Afbeelding

Nu nog een paar andere foto's van vandaag:
Afbeelding
Afbeelding

Miss ongeduld; wanneer gaan we nou???? Extreme duivel (stiekem heb ik een paard dat aan het oefenen is voor de spaanse pas Haha! )
Afbeelding

Onderweg:
Afbeelding

En toen waren mijn batterijen op van het toestel, gelukkig maar, want anders had ik jullie echt dood gegooid denk ik.... Schijnheilig
Groetjes Judith en Donja Party!!


Lizz

Berichten: 8889
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 21:49

leuke foto's hoor
wij hebben ook kippen rondlopen
en het paard dat ik verzorg haat alles en iedereen honden kinderen enz...
en toen kwamen de kippen ik denk a o wat zal ze doen jaagde de kippen altijd weg maar deze keer lukte het niet en floep kip in stal en wat deed nouska (verzorg paard) helemaal nix ze keek er naar en stond er bij
ze vond het gewoon interessant ik verbaasde me natuurlijk helemaal!!
wat een kip bij een paard kan los maken! wonderen!!!!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:29

aah die laatste is mooi!! Pling
Ik heb ook een paard dat soms uit zichzelf oefend voor de spaanse pas Knipoog *LOL* vooral als ie op zijn eten wacht Schijnheilig Haha!

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:56

jammer dat de batterijen op waren Knipoog
want je had ons/mij best dood mogen goooien met die leuke haf van je!!
geweldig die foto's van die kip.. zeker die eerste *huh wat doet dat rare beest nou weer hier* *LOL*

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 12:16

marfiek schreef:
jammer dat de batterijen op waren Knipoog
want je had ons/mij best dood mogen goooien met die leuke haf van je!!


Binnenkort zal ik nog wat foto's plaatsen, van onderweg als we aan het wandelen zijn, ze wil nog weleens van iets 'schrikken' Bloos , dan gooit ze ineens haar staart in de lucht, hoofd in de lucht en dan is het net zo'n showende arabier (met haflinger uiterlijk Haha!), maar ja, het is dan wat lastig foto maken als je zo'n maf ding aan een touwtje hebt.....

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 12:24

goh , leuke foto`s!
leuk maflingertje Haha!




Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 1 bezoeker