Jaa jaa, op 30 september 2007 hadden manegepony Jasper en ik ons eerste wedstrijdje samen op de manege. Normaal rijd ik de wedstrijdjes op Gemma, maar helaas is ze een tijd kreupel geweest en moest ik dus een andere pony kiezen. Dit werd Jasper aangezie ik haar (jaa haar) ook een leuke pony vind en ik wel eens zou willen weten wat zo'n proefje ons zou brengen!
Dus op 30 september was het zover, we zouden samen in de L1 starten en ik had er echt zin in, maar ook zenuwen haha!
Genoeg gepraat, de foto's!
Mijn eigen commentaar.
Tenen naar binnen
Jasper mag ronder
en soms me rug niet zo hol maken
afkraken heeft dus ook geen zin! ik weet wat ik fout doe en ik krijg nog steeds les!

Net opgestapt, ik merkte al vrij snel dat ze niet echt los wilde laten in d'r lijf.

Een drafje, hier laat ze nog steeds niet los, maar ze wordt wel al iets actiever.

Beetje wazig, maar hier zie je dat ze na de galop lekker actief wordt

En de proef, ik vond hem niet zo fijn gaan, maar toen ik het filmpje terug zag was mijn mening al iets anders, maar nog steeds was ik niet helemaal tevreden..
Foto's zijn stills uit filmpje, en helaas alleen t laatste stuk dus alleen maar linksom.. (foto's staan niet op volgorde van proef)

En richting afgroeten.
Het resultaat was heel anders als ik had verwacht!!
Ik was uiteindelijk 2e geworden met 194 punten!!

Ik was en ben dus super trots op Jasper dat we ons eerste wedstrijdje zo hebben gedaan

oja, en de martingaal, die zit er bij elke pony aan, heb ik verder niks over te zeggen