Zo vader zo zoon.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 21:07

wat een chique paard!!! en super!


daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 21:55

Mooi Paard hoor! Zou ik ook trots op zijn!
En verder, kom maar op met die foto's...ik wil best delen in je trots hoor...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 21:59

Wow, daar is de mooie zwarte weer! Kwijl Je zou haast denken dat ie niet bestaat, zo TE mooi is ie.... Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 00:08

Ik vind het echt een super mooi dier.
Wat een gangen........... Kwijl

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 18:10

Hallooooo,

Oeps had zonet in het papier zitten kijken en heb de moeder niet door gegeven maar oma Lips are sealed
Moeder is Hamora en oma is Tamora en Amor is vader van Tamora als ik het nu goed heb.
Oma is Keur Pref Prest en moeder is Ster prest.

Ik moet zelf ook zeggen dat ik haast niet kan geloven dat dit nou mijn paard is!
Ik was voor Tamor nog bij twee andere paardjes wezen kijken. De 1 was M dressuur maar had helaas een hanentred die behoorlijk zichtbaar was in de galop en de ander was een mooie Ferro zoon maar daar vroegen ze teveel voor, voor het geen wat hij nou echt kon. Verward
Tja en 3x is scheepsrecht zeggen ze en in dit geval klopte dat ook Knipoog
Ik zag de advertentie staan zonder foto en die trok me wel heb informatie aan gevraagd en kreeg een foto doorgemaild, aan de hand van die informatie zijn we wezen kijken en heb samen met mijn vriend alles in bewerking gesteld om Tamor te kopen en een goed onderkomen voor hem te zoeken voor voorlopig! Vork

Ik heb mijn merrie Primadonna daar ook helaas voor weg moeten doen en die mis ik ontzettend Huilen maar die kon alleen nog maar recreatief bereden worden en dat is niet de tak en doel van mijn paardensport/ hobby en dan moet je keuzes gaan maken en dat is Tamor geworden. Haha!
En Primadonna is super terecht gekomen Schijnheilig voor het geen waar geschikt voor is. Haar stal is net een paleis Kwijl Kwijl
Maar, ben daardoor blij met de keuze die ik gemaakt heb en aan al die positieve reacties te zien is dat voor mij een extra bevestiging dat ik niet verkeerd gegokt heb! Knipoog

Prima donna

Stal Centaurus

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 18:20

Wauw wat een uitstraling zeg!!! Kwijl Party!!
Echt een prachtig mooi dier, en idd, die gangen zijn echt geweldig!
Hier zou ik ook echt op vallen, mooi hoor. Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers