Pergamon aus der schützenden Hand voor de kenners]. Sinds zaterdagavond staat hij thuis
en eigenlijk heeft hij zich nog niet erg druk gemaakt. Dat laat wel weer blijken hoe braaf
hij is.
Karel is dus een 4-jarige Knabstrupper hengst, is donkerbruin en heeft onwijs ruime bewe-
gingen. Hij is heel vriendelijk en eerlijk, en wil graag werken voor je. Hij is nu een krappe
maand onder het zadel [na 4 maanden grondwerk] en is met alle rust beleerd. Hij wordt
gereden met een zachte hand en weinig been.
Vandaag was de eerste keer dat ik er thuis voor zat, en hiervoor heb ik nog niet heel veel
op hem gereden, dus het was wel flink spannend. Dus ik denk dat op sommige foto's wel
sterk te zien is dat ik het vrij spannend vond. Karel daarentegen gaf nergens wat om, de
braverd

Jullie kunnen dus wel zien dat mijn houding niet perfect is, ik moet nog erg wennen aan
hem. Mijn c-pony is namelijk een érg smalle pony en die is al M1... Daar ga je toch effe
iets anders mee om, haha

knap die pony

er van alles te verbeteren.
Ik hoop dat jullie begrijpen hoe spannend het was en dat mijn houding nog niet perfect
is. Dus als je antwoord, graag onderbouwd en vríendelijk.
Zijn hoofdje; Meet Karel

Instappen; Even wennen.
Instappen; Oh, hier zie je mijn gespannen zit.
Instappen; Pianohandjes...
Instappen; Fantastisch achterbeen!
Instappen; Even koekeloeren

Stappen; Zie mijn glimlach, spreekt voor zich.

Stappen; Fijn beeld.

Stappen; Pianohandjes, en verder weer een fijn beeld.

Stappen; Handen meer bij elkaar en actiever.

Draf; Hier zie je goed hoe losjes mijn handen te teugels vast hebben. Verder; Fijn beeld.

Draf; Alle spiertjes oprekken

Draf; Mooi ondertredend achterbeen, maar wat mijn binnenhand daar doet...

Draf; Mijn buitenhand...

Draf; Hier valt hij iets op de voorhand, maar dat mag. Verder; Handen hoger.

Draf; Handen hoger.

Draf; Hier kan ik echt zo pissig om worden hè, die binnenhand van mij... Grr. We hadden even
ruzie. "Baas ik wil rechtdoor!", "Nee, ik wil niet rechtdoor."

Draf; De laatste en meest geweldige foto... Is het niet perfect?

Voor je reageert, hoop ik dat je het bovenstaande stukje tekst wel hebt gelezen

Nadia