Ik reed met mijn pony Polleke mee in de klasse D/E Z1
Op de Geldersekampioenschappen in Kootwijk zijn we kampioen geworden in deze klasse!
Ik heb hem nog niet zo vaak gestart in deze klasse, de hippiade was de 7e keer.
Ik moest als 10e rijden in mijn ring. Met losrijden was Polleke nog een beetje vervelend maar in de proef ging het een stuk beter! Over het algemeen was ik erg tevreden over mijn proef. Ik heb lekker gereden! De uitslag viel in eerste instantie een beetje tegen maar het bleek dat er iets mis was gegaan bij het invoeren in de pc waardoor ik 24 (!!) punten minder had gekregen als dat ik eigenlijk had! erg slordig dus voor een NK! maar uiteindelijk was ik bij een jury 7e met 205 punten, bij eentje 17e met 187 en bij de derde ook 7e met 211 punten. erg jammer dat die ene jury mijn proef totaal niet heeft weten te waarderen. Uiteindelijk ben ik 11e geworden.
De foto's zijn gemaakt door Milou (milou123)
Milou bedankt!

1. Appuyeren

2. Ook appuyeren (mijn hak
)
3. Uitgestrekte draf

4. Galop

5. Uitgestrekte Galop

6. Hoofdje

7. Terugnemen in de galop

8. Stap

9. Galop

10. Klaar!
Ik ben nogal aan de grote kant voor Polleke waardoor ik de neiging heb mijn been een beetje terug te leggen, maar we zijn nu ook druk opzoek naar een leuk paard
Deze foto kon ik niet laten om even te plaatsen

11. Mijn kleine broertje met onze nieuwste aanwinst Saartje
Een berichtje zou leuk zijn!

Maar dat wist je al! 
Dit zijn idd allemaal delen in een oefening dus daar lijkt het van wel. Heb hier heel veel foto's van Fleur en dan zie je ook dat ze haar been ook lang heeft. Ze pikt Pol echt niet elke pas, dat kan ik je verzekeren.