Guess (v. Furore) aant werk M2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Guess (v. Furore) aant werk M2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 18:26

Vandaag ook weer met me oude crack getraind.
Ze loopt M2 op concours maar is er even tussen uit geweest, dus we zijn weer aan het opbouwen
Vandaag ging niet heel fijn maar wel redelijk.
Ze liep iets teveel op de kop, en in der eigen houding.

Commentaar is altijd welkom maar houd het wel netjes!
Ik weet dat ik naar beneden kijk, krom zit en me benen soms iets te ver naar voren heb.

Eerst Laag en rond
Afbeelding

Iets meer oprichten
Afbeelding

Hou ze links heel erg vast
Afbeelding

Links ff doorvragen, hield ze heel erg vast
Afbeelding

Rechts om vind ze veel makkelijker
Afbeelding

sientjuh89

Re: Guess (v. Furore) aant werk M2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:57

Mooi paard heb je.
Vind het rijden alleen wat minder eruit zien.
Het ziet er erg gespannen uit en het lijkt alsof je erg streng bent met je hand.
Volgens mij houd je paard zich erg vast in zn nek, probeer hem wat meer van achteren uit te rijden.
Want het lijkt alsof je paard ook wat op de voorhand loopt kan dat kloppen?

verder succes met het opbouwen verder weer!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 19:00

Zoals ik in mijn intro ook al zei, ging het niet zo goed. liep ze erg op de kop.
Ze heeft dan inderdaad ook veel last van spanning. Als je dan met been er aan komt, ontploft ze ongeveer. dus is het heel lastig om van achter uit naar voor te rijden.
Erg streng ben ik niet met mijn hand.

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:25

leuk paardje zeg.
Alleen heeft het echt geen zin om je paard links los te gaan trekken, beter kan je je linkerbeen aanleggen(hier zit meestal ook de fout en denk eraan je linkerhand te ontspannen ook al pakt ie vast)
Net zolang je linkerbeen eraan en meer gewicht op zetten totdat ze ontspant en dan zelf ook weer ontspannen.
succes

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:28

Leuk dier maar ookal is ze nogal sensibel probeer haar toch wat luchtiger te houden van voren. Makkelijker gezegd dan gedaan ofcourse maar liever iets eruit, en dat je toch met je been eraan kan rijden dan zo kort van voren. Een keer doorvragen is niet erg maar direct daarna meer lucht geven natuurlijk. Zou graag eens ook foto's zien als ze wel fijn loopt.

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:30

Probeer zoals frieske al zei..probeer met je linkerbeen je paard meer op je rechterteugel te drukken.. Hierdoor laat hij links meer los en kan je dan veder doorvragen.
Het is wel een ontzettend gaaf dier!

Lydjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:30

frieske schreef:
leuk paardje zeg.
Alleen heeft het echt geen zin om je paard links los te gaan trekken, beter kan je je linkerbeen aanleggen(hier zit meestal ook de fout en denk eraan je linkerhand te ontspannen ook al pakt ie vast)
Net zolang je linkerbeen eraan en meer gewicht op zetten totdat ze ontspant en dan zelf ook weer ontspannen.
succes

Ze trekt hem volgens mij ook niet los, een keer doorvragen kan juist goed zijn(maar dan inderdaad wel je been erbij). Niet als je dit de hele tijd doet, maar op de rest van de foto's zie ik toch echt niet dat ze trekt, of iets in die richting!
Hij(of zij Bloos ) loopt inderdaad wat gespannen, maar zoals je zelf al zei liep hij niet zo lekker, en dat kan iedereen gebeuren.
Leuk paardje verder! Knipoog

TessB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 22:31

Met trainen kun je je paard juist een beetje meer doorvragen, zoals jij ook doet. Het ziet er misschien qua houding niet altijd top uit (ik zie het bij mezelf ook wel eens nl), maar dat hoeft tijdens de training ook niet altijd he Knipoog. Jammer van de spanning, maar dat komt vast goed!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:21

Heeey daar hebben we Guessje weer:)
Jammer dat je ff n dipje met dr hebt maar wat ook wel te verwachten he, maar het komt wel weer, jou en Guess kennende! Het zit in jullie, het moet er alleen weer ff uitkomen:)

Dikke (K)

nikita_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 22:18

hmz Lin ben beter gewend! ik heb je vaak genoeg in het echt gezien en weet dat jullie veel beter kunnen! snel weer uit je dipje komen! Knipoog succes!! (maar ik blijf m geweldig vinden Lovers )

xMK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 22:21

Lydjaa schreef:
frieske schreef:
leuk paardje zeg.
succes

Ze trekt hem volgens mij ook niet los, een keer doorvragen kan juist goed zijn(maar dan inderdaad wel je been erbij). Niet als je dit de hele tijd doet, maar op de rest van de foto's zie ik toch echt niet dat ze trekt, of iets in die richting!
Hij(of zij Bloos ) loopt inderdaad wat gespannen, maar zoals je zelf al zei liep hij niet zo lekker, en dat kan iedereen gebeuren.
Leuk paardje verder! Knipoog

Hier ben ik het mee eens, volgens mij vraagt ze gewoon even wat door maar ik zie het verder niet als een constante strenge binnenhand, maar mist op dat moment het been, misschien momentopname?

Erg mooi paard!