had de 1e wedstrijd, vrijdag dus 171 en 173, was ook terecht. nog erg rommelig en viel uit de galop, ik was veeeeel te onrustig met mijn hand!
vandaag, echt heeeerlijk gereden. en wat liep ze fijn zeg! paar kleine foutjes, maar heel vloeiend. galop wilde ze uitvallen, dus bij de overgang naar draf viel ze wat uit elkaar. helaas maar 177 punten, niet heel slecht. maar had beter verwacht, werd snel 5jes gegeven, niet precies op het bordje, hup 5. paar dingen waren wel terecht maar soms vond ik dat het wel erg streng was voor de B, naar mijn herinneringen als ik zo een proef had gereden met mijn vorige paard had ik toen zeker 190 punten gehad, maargoed 2e keer. gaan zeker vaker starten!
ze zou iets ronder mogen ja, maar als ik haar rond instel loopt ze niet zo fijn, dan is haar zweefmoment weg, en als ze iets draagt voelt het zo heerlijk! voor de B is het inderdaad wat te opgericht, maargoed halsstrekken beheerst ze al lekker, we gaan steeds meer naar de knieeen toe. over de galop, dat ik mijn been zo naar achteren legde was toch wel moment opnamen, maar ze springt zo ontzettend hoog! en dan is het nog lastig om balans te vinden hoor! ik vind het echt een geweldig paard, eerst heb ik er zeker spijt van gehad, een fries en zo een die flink steigerde. maar nu! echt ben super trots!