Had al weken lang nachtmerries over alle enge hindernissen die we zouden krijgen.
We begonnen met dressuur, wat altijd met veel spanning gaat, omdat Nuka al weet wat er daarna komen gaat.
Maar deze keer viel de spanning erg mee, dus een vrij net proefje gereden, beetje gehaast en 2 grove fouten ( eerst amper achterwaarts willen, en bij halthouden en groeten in ene als een gek achterwaarts gaan

Uiteindelijk 193 punten ( met een 9 voor de stap

Daarna de cross gelopen, en de hindernissen uit mijn nachtmerries werden werkelijkheid.
Maar stug doorlopen, en ondertussen mijn vader geruststellen dat het allemaal wel mee viel met de hindernissen.
En toen het springen!
Dat ging goed, helaas 1 balkje omdat Nuka een beetje tè enthousiast werd. Maar beter dat, dan er niet overheen willen!
Nou na het springen werd het toch wel heel spannend, hoorde van verschillende mensen dat ik toch wel erg wit zag, en of het wel goed met me ging.
Maar eenmaal van start ging het geweldig!
Nuka keek nergens naar, nam alle sprongen met gemak, en hielp me af en toe ook nog, als ik geen afstand zag.
Foutloos gecrosst, en als ik geen afslag had gemist was ik ook nog binnen de tijd geweest. ( nu 22 sec te laat)
Uiteindelijk ook nog de 4e plaats gehaald.
Ik heb echt genoten van mijn rit, en ben ook erg trots om m'n peerd!
Op naar de Vllietlanden!!