Vandaag waren alle ingredienten aanwezig om elkaar wat beter te leren kennen (eerste keer dus gewoon een beetje vrijrijden...geen druk...geen "moeten"...even rustig elkaar leren kennen

Men neme dus....Een kilo of twee lekker weer, een prettige ruime buitenbak, 1 stoere pony en 1 zeer enthousiast meisje!

Rohan is een vlotte stapper

Thalya was helemaal verbaasd dat je op een shetlander best kunt lichtrijden

en...haaaaaaaaaaaaaaalt....

Wij hadden Rohan nog nooit zien springen maar van de vorige eigenaren begrepen dat hij het wel leuk vond dus een klein sprongetje wilden we er wel aan wagen omdat ze het goed met elkaar leken te vinden...
Eerst cavaletti's

En vervolgens een echte sprong. Je ziet Rohan hier bijna denken "noemen jullie DAT een sprong???? Ik kan die hindernis nauwelijks zien!!! (hierbij moet ik, zoals wel vaker, de kanttekening plaatsen dat Rohan zelf denkt dat hij een Fries is en absoluut geen Shet!)

Rohan vond het dan ook absoluut niet nodig om voor deze hindernis in "spring mode" te gaan en draafde er gewoon overheen met opgetrokken benen (hijzelf zou deze foto als bewijslast aanvoeren van het feit dat hij dus ECHT een Fries is

Na dit gezellige onderonsje tussen Rohan en Thalya mocht ons dochtertje haar grote Fries nog even uitstappen....(stel je voor jezelf eens een paard voor in dezelfde verhoudingen als Cayleigh is tot Rohan.....best GROOT he....zo'n shet

Aangezien dit de eerste keer was, ging het er nu voornamelijk om om elkaar spelenderwijs te leren kennen en ik denk dat alle betrokkennen hebben genoten van het heerlijke weer en de "spielerei"