Helaas liep ze niet al te best, en ik vermoed dat het gewoon de laatste tijd net iets teveel voor ons tweetjes is geweest, dus we lassen even een pauze in qua concoursen en trainen.
De eerste proef was ze totaal niet voorwaarts, zelfs na meerdere harde "communicatieve aansporingen" met de sporen reageerde ze totaal niet. Hier had ik dus 179 punten met 2 keer een vijf voor de impuls ( goh.. wat raar

tweede proef ging een stuk vlotter en was ik tevreden over ( hetzij wat sterk van voren), maar het was een redelijk strenge ring.
Uiteindelijk 170 punten en in de middenmoot beland op de eindscore.
Even een dipje dus qua punten, maar na onze vakantie met veel buitenritten en onpedagogisch heerlijk crossen en frutselen zijn we hopelijk weer fris en fruitig voor het indoor seizoen

* met dank aan fotograaf Mamamiesje, voorlezer flettie en frutselkind Ivar

Even knuffelen met Ivar, kindje van bokker en fotograaf mamamiesje

In opperste concentratie.... ( of ik kijk erg bang

het ultieme ruitergevoel.. wat doe je als je merkt dat je paard niet opzij wil? ( mm teugels waren hier veel te lang)
je wriemelt eerst zoals het min of meer hoort...

mmm geen reactie.. even wat harder friemelen

En dan.. ligt je been bijna in je nek van wanhoop en hangt MIJN tong er van pure inspanning uit

Tweede proef ging het zijwaarts beter,maar blijf ik apart doen met mijn been.

Hier keek ik nog gelukkig

Jaaahhh!! godzijdank!! ik ben er weer vanaf! ( ik hoor toch niet zo opgewekt te kijken na een proef, ik doe het voor de lol

Lowara die ook apart kijkt, waarschijnlijk snapte ze iets niet ( wild zelfs)

Middenstap, hele mooie foto vind ik dit, je ziet Lowara gewoon ontspannen

Inzet volte? wel minder.. een kantelend hoofdje.

Al met al weer erg leerzaam nu ik de foto's bekijk. heb nog geen L1 foto's gezien en zie veel punten om aan te werken.
* Ellebogen in de zij, vooral met stelling en zijwaarts gaan die een eigen leven leiden
* Been niet zo belachelijk ver naar achteren bij het zijwaarts
* Officieel tenen naar het paard, maar goed, gebruikte redelijk veel de sporen om haar min of meer
voorwaarts te houden, dus daar lag het dit keer aan. Normaliter is ze voorwaarts genoeg en heb
ik de tenen waar ze horen.
Nou.. we hebben nog een lange lange weg te gaan, maar goed..( kijkt bang) wat ehm.. vinden jullie ervan?