foto's Dino

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 10:47

M'n vriend had afgelopen weekend een digitale camera mee van zijn werk: joepie, eerst foto's van Dino gemaakt en jawel hoor, na drie foto's was ie vol Verward . Foto's van m'n knollebollie moeten dus wachten Verdrietig

[img]../upload/224/dino1verkleind.jpg[/img]

[img]../upload/224/dino2verkleind.jpg[/img]

[img]../upload/224/dino3verkleind.jpg[/img]

Jullie mogen raden wat voor hond het is...

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 10:50

Ik ken niet zoveel van honden, dus ik kan niet zeggen wat voor ras het is. Is het soms een verbasterd ras, ik vind dat hij een beetje op verschillende rassen lijkt.
Het lijkt me wel een lieve hond en ook wel een mooie (zie je niet zo goed als hij ligt)!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 11:00

Wat een wijs koppie heeft hij! En qua ras; het lijkt me een kruising?
Ik zag trouwens in je profiel dat je een Lipizzaner-hengst hebt. Leuk! Bij mijn Fjord staan ook twee Lipizzaners in de wei. Een merrie van mijn zus en een merrie van een vriendin.
Kan je niet eens langskomen met je hengst? Haha!

Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 11:09

Tipje van de sluier:
Het is inderdaad een kruising, als je goed kijkt kun je zien waartussen. Al is dat misschien wat moeilijk omdat hij ligt. Nou ja, die pootjes zijn in ieder geval vrij kort...

En Cody, hij is niet goedgekeurd hoor. En heeft behalve een verkrachting van een shet nog nooit echt gedekt.
Als jullie goede merries (met goede papieren bedoel ik) hebben kun je beter een goedgekeurde hengst gebruiken.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 11:10

wat een scheetje zeg. lijkt op een tekkel met dobbermankleuren, maar het ras??? ikke nie wete Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 11:14

Nee, was meer een geintje hoor over je hengst. De merrie van mijn zus wordt dit jaar misschien nog gedekt door de Lipizzaner-hengst waarmee ze in Bit adverteren (met foto). Ze heeft een deal met de oude eigenaar dat ze haar merrie voor een lagere prijs kon kopen als hij nog 1x een veulen bij haar merrie mocht fokken. Geen veulen was geen optie. Dus ze heeft er eigenlijk niet veel zin in. Want zo'n veulentje is onwijs schattig en lief maar moet ook weer weg. En je kunt een tijd niet rijden, enz. Dus ze heeft er zelf weinig profijt van.
Maar in ieder geval dat was even gruwelijk off-topic.
En je hond: hmmmmmmmm niet lachen maar ik gok op een Jack Russel x Rottweiler? Omdat je het over die korte pootjes had? En een wijs koppie van een Jack Russel heeft hij ook wel...Zoniet: het was niet beledigend bedoeld Schijnheilig

Marja

Berichten: 1692
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-01 11:27

Gefeliciteerd Natascha Party!! Party!! Party!!

Dino's moeder is een Doberman en z'n papa waarschijnlijk een Teckel.
Mensen moeten vaak om hem lachen, maar ik ben gek op 'm.

Bovendien kan het altijd erger, ik kwam van de week een engelse Bulldog tegen in het park die minstens 15 kilo te zwaar was. Echt geen gezicht, en sorry voor de eigenaar (ik weet immers hoe vervelend dat kan zijn) ik schoot vreselijk in de lach.

Toen ik hem net uit het asiel had (inmiddels drie jaar geleden) was ie moddervet. Ik werd toen soms door wildvreemde mensen aangesproken dat het zielig was dat mijn hond zo dik was, en ik me maar verdedigen en verontschuldigen. Maar inmiddels is ie wel een derde van z'n oorspronkelijke gewicht kwijt.

(nog even off topic, Neapolitana Capriola F of een ander Cody? en ik ben niet beledigd hoor, eigenlijk zat je er ook niet ver naast...)

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers