Mijn zusje kwam me even gezellig helpen en die heeft voor de gelegenheid ook maar wat foto's gemaakt

Losrijden, geen bijzondere foto, maar Prisca wilde zijn manen graag zien en die zie je alleen op deze foto een beetje

Eerste keer over het kruisje

Klein steiltje erachteraan, beetje lomp

Steil rustig wat opgebouwd naar een oxer

Beetje hoger

Ietsje ongelijk in het voorbeen, maar wel het bewijs dat mijn handen toch mee kunnen naar voren

(daar kreeg ik met mijn vorige paard altijd heel veel commentaar op, maar die nam mijn hand zelf niet mee naar voren)

Zo simpel!

Nog even een steiltje om af te sluiten. Hij bleef echt super meekijken en sprong zo fijn met afdruk weg, ben echt helemaal trots op Urby

(wel ietsje scheef weggesprongen, hij zag wat in de hoek

Hoger dan dit zijn we niet gegaan en ik heb het ook niet te breed gezet, hij deed het allemaal zo ontzettend makkelijk dat ik hem wel even wat meer wilde proberen, maar die jonge paarden hoeven ook niet te schrikken of fouten te gaan maken.
Was een beetje bang dat hij misschien te voorzichtig zou zijn en op hogere hindernissen ook met heel veel lucht zou blijven springen en daardoor zichzelf steeds zou gaan overspringen. Maar dat lijkt allemaal wel mee te vallen.
Sta er echt versteld van hoeveel dat paard geleerd heeft in die twee maanden dat ik met hem bezig ben. Hij doet zo ontzettend goed zijn best!
Moet zeggen dat hij zo thuis in de training eigenlijk safer aanvoelt dan Otje deed. En die was toch wel een heel eind verder in de opleiding