Jón is nu sinds 07-07-07 bij mij en het gaat hartstikke goed! Vlak voor dat ik twee weken naar le France vertrok hebben we even een dipje gehad (in de vorm van héél hard er afvallen) en toen ik Donderdag weer naar hem toe ging had ik dus ook wel enigsinds de bibbers in mijn benen over wat ik zou aantreffen, maar gelukkig .. Hij was nog net zo blij me te zien en tot mijn verassing is zijn vacht een stuk donkerder geworden! Uiteindelijk hebben we besloten hem eerst aan de longe te doen en gister ging ik er voor het eerst weer op, de eerste rondjes stonden stijf van de spanning en waren absoluut niets, maar langzaam werd het beter en hoewel het nog lang niet wat het moet zijn kwamen we na een half uurtje weer wat tot rust en ging het eigenlijk best redelijk!
Daarom kwam mams even kijken en heeft een paar leuke foto's geschoten!
Hoezo schreve benen en ongelijke beugels (ga ik vanmiddag meteen wat aan doen)?

Handen een beetje ver uit mekaar, vlak voor het afwenden denk ik.

Ik weet niet precies wat ik hier aan het doen ben.. Aan tölten?

Twee kontjes

Beetje te dichtbij en vreemde (hand) houding ..

En de mooiste vind ik, in tölt! Wel duidelijk te zien dat hij nog super lateraal is.

Kláár! Vlak voor het uitstappen en mijn pianohandjes zijn terug.

Dag bokkers, tijd voor het echte leven (eten)!

Reacties zijn (gráág zelfs) welkom en tips mogen ook, maar onthoudt wel dat hij er pas net is en een half jaartje onder het zadel (hierdoor ook geen galopeer of draaf foto's, dit moet hij nog leren en eerst zijn zaken als vertrouwen en tölt aan de beurt)!
) dus geloof me daar blijf je aan werken!
)