Ook een IJslander moet soms aan (in) de bak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dems75

Ook een IJslander moet soms aan (in) de bak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 07:34

Omdat we allebei wat stijfjes zijn en omdat het alweer een tijd geleden was dat we voor het laatst serieus aan de bak waren, bootcamp is begonnen! Ik heb mijn leerbitje uit de olie getrokken omdat hij nogal tegen de hand werd op het gewone dubbelgebroken bit.

Afbeelding
eerst een beetje flexen

Afbeelding
drafje

Afbeelding
nog meer drafje

Afbeelding

Afbeelding
Lekker hangen in mijn handen...veel te diep dus

Afbeelding

Afbeelding
Hier zie je zijn veel te dikke buikje goed...maar daar wordt nu dus aan gewerkt

Afbeelding

Afbeelding
en actiever

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dansende haren

Afbeelding
en klaar

Afbeelding

Yinari

Re: Ook een IJslander moet soms aan (in) de bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 07:37

Ziet er leuk uit hoor! Wel ontspannen, soms wel te diep inderdaad, maar dat zeg je zelf al. Jullie staan leuk bij elkaar Ja. En dat buikje.....daar kan ie niks aan doen hoor, het is een IJslander Knipoog Haha!. Hoe groot is hij?

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 07:41

Yinari schreef:
Ziet er leuk uit hoor! Wel ontspannen, soms wel te diep inderdaad, maar dat zeg je zelf al. Jullie staan leuk bij elkaar Ja. En dat buikje.....daar kan ie niks aan doen hoor, het is een IJslander Knipoog Haha!. Hoe groot is hij?

Hij is niet zo groot, ik schat hem op 1.37m/1.38m en ik ben 1.74m
Maar dat buikje is meer mijn schuld...door tijdgebrek is die eraan gekomen. Nu heb ik weer tijd te over (want afgestudeerd) dus over een paar maandjes is dit een slanke den!

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 07:49

Ik vind dat hij erg op de voorhand loopt. Probeer hem van achter naar voor te rijden, van been naar hand. Dat hij nog laag en diep loopt aan het begin van zijn 'carriere' ( Haha! ), maakt niet uit. Het geeft nu in ieder geval wél een ontspannen beeld. Ook jij zit netjes op je pony.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 07:59

Niekoezz schreef:
Ik vind dat hij erg op de voorhand loopt. Probeer hem van achter naar voor te rijden, van been naar hand. Dat hij nog laag en diep loopt aan het begin van zijn 'carriere' ( Haha! ), maakt niet uit. Het geeft nu in ieder geval wél een ontspannen beeld. Ook jij zit netjes op je pony.

Nou...echt begin van zijn "carriere" is het niet hoor Haha! Maar het is wel een tijd geleden dat we voor het laatst serieus hebben gereden. We moeten de boel dus weer een beetje opfrissen. Hij heeft van zichzelf ook weinig of geen oprichting (wel in de tölt overigens) ...daar moet dus aan worden gewerkt.

jonur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 07:52

Haha ik dacht al wat een bekend paard is dat, maar dat klopt dus ook. Ferrari ziet er goed uit hoor!!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 07:59

Serieus aan het werk zo te zien! Hij loopt toch niet verkeerd voor zolang niet echt in de bak aan het werk te zijn geweest? Buikje gaat er vast ook zo vanaf en anders even SB Haha!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 07:16

jaja werken in de bak is een serieuze aangelegenheid!
Buikje is inmiddels alweer stukken minder...singel kan nu al strakker Haha!

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 08:33

leuk Lachen als ik mijn ijslander in de bak aan het werk wil zetten lig ik er binnen 5 minuten af Tong uitsteken mooie ijslander is het en het ziet er allemaal prettig uit

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 11:59

Sash schreef:
leuk Lachen als ik mijn ijslander in de bak aan het werk wil zetten lig ik er binnen 5 minuten af Tong uitsteken mooie ijslander is het en het ziet er allemaal prettig uit

Hm, wat dat betreft heb ik een rare ijslander hoor...hij vindt bakwerk namelijk helemaal niet erg!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 12:02

Sash; Dat ligt dan aan jouw zelf & je pony hoor, zegt niet dat alle Ijslanders het hebben. Knipoog

Ziet er goed uit hoor, soms loopt hij inderdaad te diep, maar dik vind ik hem niet hoor! Lachen