eerst een beetje flexen

drafje

nog meer drafje

Lekker hangen in mijn handen...veel te diep dus

Hier zie je zijn veel te dikke buikje goed...maar daar wordt nu dus aan gewerkt

en actiever

Dansende haren

en klaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. En dat buikje.....daar kan ie niks aan doen hoor, het is een IJslander
. Hoe groot is hij? Yinari schreef:Ziet er leuk uit hoor! Wel ontspannen, soms wel te diep inderdaad, maar dat zeg je zelf al. Jullie staan leuk bij elkaar. En dat buikje.....daar kan ie niks aan doen hoor, het is een IJslander
![]()
. Hoe groot is hij?
), maakt niet uit. Het geeft nu in ieder geval wél een ontspannen beeld. Ook jij zit netjes op je pony. Niekoezz schreef:Ik vind dat hij erg op de voorhand loopt. Probeer hem van achter naar voor te rijden, van been naar hand. Dat hij nog laag en diep loopt aan het begin van zijn 'carriere' (), maakt niet uit. Het geeft nu in ieder geval wél een ontspannen beeld. Ook jij zit netjes op je pony.
Maar het is wel een tijd geleden dat we voor het laatst serieus hebben gereden. We moeten de boel dus weer een beetje opfrissen. Hij heeft van zichzelf ook weinig of geen oprichting (wel in de tölt overigens) ...daar moet dus aan worden gewerkt.
als ik mijn ijslander in de bak aan het werk wil zetten lig ik er binnen 5 minuten af
mooie ijslander is het en het ziet er allemaal prettig uit Sash schreef:leukals ik mijn ijslander in de bak aan het werk wil zetten lig ik er binnen 5 minuten af
mooie ijslander is het en het ziet er allemaal prettig uit