Arabische Volbloed Cheyenne

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Arabische Volbloed Cheyenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 22:49

Afgelopen week was m'n vriend mee naar Yen. Hij was al 3x mee geweest, maar dit was de eerste keer dat ik ging rijden. Hij zou wat foto's maken, maar dit kan je toch beter overlaten aan mensen met verstand van paarden/paardrijen :mrgreen: Dit zijn de foto's waar we voor het grootste deel op staan, de rest stond alleen mijn hoofd erop of waren Yen d'r benen er volledig afgeknipt Tong uitsteken

Yen staat nu al ruim 2 maanden 24/7 op het land en dat merk je wel met rijden. We trainen minder, er is hier veel meer afleiding en ze heeft natuurlijk ook lekker vakantie Lachen Daarnaast hebben we al 2.5 maand geen les meer gehad.
Als ik naar de foto's kijk, zie ik dat mijn houding ten opzichte van 1.5 jaar geleden erg verbeterd is. Ik draag mijn handen, zit veel rechterop en ben veel zekerder.
Leerpunten zijn: rechtop blijven zitten!, onderbenen leven hun eigen leven; meer naar achteren en tenen meer naar binnen!

Edit: mijn linkerbeugel zit één gaatje langer op advies van mijn instructrice. Mijn linkerbeen is namelijk wat langer dan mijn rechterbeen en als ik dan gelijke beugels heb, dan druk ik mezelf met mijn linkerbeen naar rechts.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Romano (vriend) durfde Yen eerst niet eens aan te raken maar zei opeens wel heel stoer 'zal ik er eens even op gaan zitten'. Nou, kom maar op dan! Haha! Hij heeft dus even uitgestapt. En nee, meneer wou geen cap op zijn gestylde haar, dus eigen verantwoording Knipoog

Afbeelding

Zijn eerste stapjes op een paardenrug Knipoog

Afbeelding

Wat een lol!

Afbeelding

Wel een beetje recht op blijven zitten he!! Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door ladyjoy op 13-08-07 23:13, in het totaal 2 keer bewerkt

lavke

Re: Arabische Volbloed Cheyenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 22:50

volgens mij kan je ng een paar gaatjes langer zitten, dat heeft me een fijner zicht.
Wel mooie pony!

anissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:01

Stoer hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:10

Aaah daar is knappe Yen!!
En wat stoer van je vriendje dat ie dr op durfde Knipoog