Mooi paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

merelj

Mooi paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 07:33

Hallo, allemaal.

Ik bied mijn verkeersmakke paard Donja aan. Zij is een kwpn merrie X fries. Ze is zwart met een wit sokje rechtsachter. Ze is 1.69 hoog. Ze loop in 2 span voor de kar, in haar eentje kan ze niet zo goed, want ze wil niet graag alleen zijn. Ze mag dus ook zeker niet weg naar iemand die verder geen paard heeft die bij haar kunnen staan. Ze kan bereden worden, als ze maar met meerdere paarden in de bak rijd. Ze is trailermak, en houd van buitenritten, zoals de duinen en het strand. Je kan alles met haar doen, ze zal nooit bijten op trappen, ze hecht zich heel erg aan je.

Ik heb ook nog een ander paard tekoop;

Een leuke bruine merrie, het ras is onbekend. Ze heet ilonka. Ze is 1,47 hoog. Verkeers en trailer-mak. Loopt goed onder het zadel, kan zowel dressuur als springen en buitenrijden vind ze fantastisch. Ze is super gehoorzaam en zal nooit bokken, stijgeren, trappen of bijten. Kortom, een leuk paardje waar je een hoop van kunt leren! Ze is tekoop voor 1500 euro, inclusief zadel en hoofdstel en dekje.

Beide paarden zijn geént en gechipt, ontwormd en helemaal gezond. De hoeven zijn altijd netjes bij gehouden, evenals de tanden.

Isabella_

Re: Mooi paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 07:37

Dit hoort hier niet!
Ik tem even..

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 09:18

Hoort hier inderdaad niet!
Der is ook een speciaal forum voor het aanbieden van je paard Knipoog
Forum Index, eenmaal ander maal, en dan het bovenste fora,

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 09:47

Hoord hier idd niet.. Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 12:12

En daarom een slotje. Lees eerst de regels van de verkoopsubforums door alvoor je een advertentie plaatst.