Even tijdje terug in de tijd. 5 maanden geleden begon mijn zoektocht naar een paardje voor erbij naast "mijn" pony Perla

Klik hier voor het filmpje van het proefrijden
Het was nog lang niet alles maar ik zat met bigsmile erop en voelde goed aan.
Natuurlijk nog verder wezen kijken, maar eigelijk was ik er zeker van dat Fool het helemaal was voor mij, pittig karakter, pracht paardje om te zien en nog vrij kort onder het zadel. Ik was gewoon helemaal verliefd. Na het proefrijden hebben we afgesproken om keertje te gaan lessen op haar, privé bij hun. Dit ging echt lekker en ik werd steeds zekerder van mijn keuze, zij móést het gewoon zijn, kon niet anders

Even kort wat info over Volley/Fool, haar oude eigenaren zijn dus N. & F. Goedhart, ze was niet geschikt als springpaard voor nationaal/internationaal niveau en hiervoor hadden hun haar wel aangeschaft. Voor mij maakt dit niet veel uit, ik ben niet zo'n springtypje, het is een werkwillig & eerlijk paardje. Met een leuk karakter erbij, helemaal mijn type. Haar vader is Elmshorn, een springhengst
[url]http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=121169]Klik hier voor haar volledige stamboom[/url]
Ze is zo goed als springgefokt, en toch ben ik als echte/heuze dressuurkakker ervoor gegaan

We hebben tot 27 mei op manege Goedhart gestaan, waarvan ze ook was (als privépaard dan

De eerste échte rijfoto van ons samen, 5 April, natuurlijk meteen in setje gestoken

Nancy (xZolox) is nog een keer langs geweest en heeft wat foto's van ons gemaakt

Ook hebben we natuurlijk nog keer vliegles mogen hebben na een week sinds de koop, helaas geen foto's/filmpjes van maar valt wel behoorlijk anders dan een pony van 1.30

Dit was tijdens een lesje, natuurlijk ook weer in set

Natuurlijk vaak mijn moeder meegesleurt voor foto's en wat krijg je dan iets te donker uitgelsagen foto's maar ach, we zijn er op te zien

Klik voor nog een foto
En op 27 Mei was het ein-de-lijk zover, we gingen naar mijn vertrouwde stalletje toe

Klik: Foto in haar stal
Eerste keer thuis rijden

Tweede keer thuis rijden

Toen werd het tijd voor wat serieuser werk, dinnetje wist ondertussen zeer goed hoe mijn camera werkte en daar kwamen deze foto's uitrollen

Het ging beter en beter met Fool en mij en ze was goed gewend op haar nieuwe stalletje

En dan nu van de afgelopen 2 weken

Link naar het topic

Link naar het topic

Link naar het topic
foto is tijdens 1 van onze eerste SB pasjes gemaakt, mijn houding is niet al te best, I know
En zijn we vooruit gegaan? Ze is nu +- 5/6 maanden onder het zadel en ik ben echt súper trots op haar, weet zeker dat wij samen er vanzelf wel komen. Op dit moment zitten we samen even in een klein dipje zoals we die wel eens vaker hebben maar gelukkig gaat nu alweer wat beter en ben er zeker van dat we er samen wel komen

Weet niet zeker of het hier hoort omdat er ook enkele 'poseer' foto's tussen zitten

Dit was mijn verhaaltje wel weer eens, berichtje hier en in de topics die hier vermeld staan is altijd leuk

Bij deze wil ik ook alle mensen die mij hebben geholpen, gesteund, aangemoedigd en de foto's hebben gemaakt bedanken en mijn ouders natuurlijk ook