Foto's van Diana op de show!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 17:42

Zelf doe ik verder niks met de paardjes, ze moeten natuurlijk wel een beetje getraind worden ivm spieropbouw enzo, maar dat gebeurt meer in de vorm van wandelen en soms longeren.
Ik ken ondertussen een flink aantal mensen die er aangespannen mee rijden, met van die hele kleine sulky's waar je alleen opzit, maar persoonlijk vind ik het niet mooi om te zien......

Als je ze een flinke poetsbeurt wilt geven ben je snel klaar omdat ze zo klein zijn, maar idd kun je soms flink last van je rug krijgen.... Haha!

Misschien dat ik nog weleens iets ga bedenken in de vorm van een verhoging ofzo waar ik ze op kan zettten.... Knipoog Knipoog

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 17:55

Weet je wat me wel leuk lijkt met zo'n paardje? Clickertraining ofzo... en dan allemaal trucjes aanleren. Wil ik met Belle mijn merrieveulen ook gaan proberen

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:04

geinig hoor, zo'n minipaardje. Kan eigenlijk net zo goed bij je in bed slapen Lachen
Wat ik me nu afvroeg; hoe vervoer je zo'n paardje? Bestaan daar speciale trailers voor of zet je em gewoon in een grote trailer. En wat weegt zo'n paardje nou ongeveer?

Nog een laatste vraag; ben jij een vriendin van Ita? (ik zal haar hele naam niet vermelden, maar als jij bent, wie ik denk dat je bent, weet je over wie ik het heb).

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:47

ooh ze is echt leuk! die foto van haar hoofdje vind ik heel erg gaaf!!!
super!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 23:01

lis schreef:
geinig hoor, zo'n minipaardje. Kan eigenlijk net zo goed bij je in bed slapen Lachen
Wat ik me nu afvroeg; hoe vervoer je zo'n paardje? Bestaan daar speciale trailers voor of zet je em gewoon in een grote trailer. En wat weegt zo'n paardje nou ongeveer?

Nog een laatste vraag; ben jij een vriendin van Ita? (ik zal haar hele naam niet vermelden, maar als jij bent, wie ik denk dat je bent, weet je over wie ik het heb).


Wat trailer betreft, meestal heb ik die kleintjes in mijn kleine trailer, een henra kleinvee trailer, werkt perfect, maar de meeste mensen hebben ze in gewone trailers, je ziet wel van die "pausmobiels" met paardjes erin, vrachtwagen helemaal aangepast voor die kleintjes....Je kunt er echt alle kanten mee op!

Wat Ita betreft....................Da's mijn beste maatje zo'n beetje...........
VERTEL !!!!!!!! *nieuwsgierig* Haha!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 23:37

ik heb je een pbtje (terug) gestuurd.

Maareh.. Nou weet ik nog niet wat ze wegen. Ben ik nogal benieuwd naar eigenlijk.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 09:38

tussen de 50 en 100 kilo (is me verteld)
Een paardje als diana staat trouwens ver van de amerikaanse shetlander (wat ik ergens las)
Diana is een american miniature, en schitterend!!! (waarom is ze nou geen hengst????? Haha!)

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 20:01

stef schreef:
Diana is een american miniature, en schitterend!!! (waarom is ze nou geen hengst????? Haha!)


Omdat er geen "slungeltje" onderhangt...... Haha! Haha! hahha, sorry flauw van me....

Als het goed is heb ik een hengstje "in bestelling", maar het ligt aan de natuur wanneer deze geboren gaat worden....
Het gaat dan om een 100% amerikaans hengstje in de silver/chocolate daple kleur.....
De moeder van mijn (hopelijk) toekomstige veulen is Wild Orchid en staat op deze : www.minihypo.com site. De vader zal, net als van Diana, WC Jupiter zijn. Wie weet komt er volgend jaar zo'n veulen uit deze combinatie maar misschien moet ik ook nog wel 3 jaar wachten....Maar zien wat de natuur ons brengt.. Knipoog Vorig jaar kwam er wel een heel mooi silver daple veulen uit die combi, maar afgelopen jaar kwam er zwart bont uit... Afwachten en duimen dus!