Tinkerhengst Boris!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinde
Berichten: 17
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 16:12

Ik schep nooit op, vertel alleen de waarheid....... Morgen ga ik mee, we sprek straks wel wat af. En dan binnekort foto's maken maar of je die op de site wil zetten????? Ga jij dan ook met 1 van mijn bullen (Nico want die staat nooit stil) een show lopen, dan zet ik dat op mijn site!!!!

Tinde

nadinec

Berichten: 542
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 16:15

Tinde,

Dat is een deal??!! volgens mij schrijf ik het goed. Ik ga met Nico of Bram een show lopen.
Rij jij Boris dan ook bij de volgende hengstenshow, of zal ik dat maar zelf doen. (of mijn wederhelft natuurlijk)

Nou doegie
Nadine
Kijken of ik ook een foto kan plaatsen van mijn heer
Afbeelding

Tinde
Berichten: 17
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 16:22

Deal, weet alleen niet of jouw wederhelft het zo'n leuk idee vind! En dat is de foto die ik bedoelde, die wilde ik met mijn eerste berichtje meesturen op dit forum.
Ik zie jouw al in de ring staan met 1 van mijn bullenmannen hahahaha, nou dan mag je nooit meer lachen dat Hemke mij in de maling neemt want mijn bullen kunnen er ook wat van!

Tinde

nadinec

Berichten: 542
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 16:27

Tinde ik ga het nog eens proberen, maar dan moet jij bij het volgende plaatje een lief verhaal vertellen, jij kan goed praten en ik ben niet zo'n babbelaar.

Hierbij de foto van;

Afbeelding

Mazzel
Nadine

nadinec

Berichten: 542
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 16:30

Oja, Heeft verder niemand iets te melden, het wordt nu steeds meer heen en weer gepraat tussen Tinde en mij. Ik ben nieuw hier en ik ben hier gekomen via Tinde. Zij vertelde mij over dit forum. Nu is mijn vraag, wie heeft hier een Tinker of een Fries. Een gaarne foto's. Ben heel erg benieuwd. Alles over mij en mijn paarden kun je vinden onderhttp://www.iersetinker.nl

Doei
Nadine

Tinde
Berichten: 17
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 16:38

OK! Dit is "mijn" poepie Hemke, een Friese hengst van 18 jaar oud. Een superlieve meneer die mij regelmatig in de maling probeert te nemen. Hij wil bijv. niet door plassen lopen en in deze tijd heb je er nogal veel.....
Verder is het een echte man die in elke meriie wel een potentiele vriendin ziet. Ik lig dan ook regelmatig in een deuk als we buiten rijden en er komt in de verte een merrie aan. Hemke begint te dansen en te roepen (mag niet van Nadine, maar zij zit dan toch op Boris....) Hij gedraagt zich verder prima, hij moet alleen even laten weten dat hij ondanks zijn leeftijd er best mag zijn!
Oh ja, zijn bijnaam in het hengsten drietal van Nadine en wederhelft is OPA, maar zoals je hierboven ziet gedraagt hij zich niet zo....

Groetjes,

Tinde