Op de tijd dat ik haar normaal 14 vlechtjes maak had ik er nu 18, had ik haar oortjes netjes bijgeknipt, haar beentjes wat gefatsoeneert, haar staart bijgeknipt, fatsoenlijk uitgeborsteld en in een losse vlecht gedaan
(kan je nagaan hoe moeilijk ze zich normaal laat vlechten
)Vanmorgen om half zeven (vroeg dag) opstaan, aankleden en huppake naar de paardjes. Pret knotten en op de trailer en weg dermee!

Door omstandigheden had ik maar 20 minuten kunnen losrijden voor mijin eerste proef (waar ik normaal bijna een uur met haar bezig ben) ondanks dat liep ze heel fijn door haar proef!
Kwas meer dan tevreden met haar!Pret zorgt tussen de proeven door ook nog even dat baasje aan nieuwe contacten komt (Dankje Pret
) en de tweede proef nam ik ruim de tijd om haar lekker los te stappen!
Bijna een half uur losgestapt en toen pas opgepakt en beginnen losrijden. Ze liep fijn ontspannen en was lekker los voor haar tweede proef die ze dfan ook heel fijn liep! Veel fijner dan de proef er voor. De punten voor die proef vielen me wat tegen. (60.24 voor de eerste en 60.79 voor de tweede, terwijl de 2de stukken beter ging!) maar ik was zo trots op de kleine meid. Volgens de mijnheer van het secreteriaat heeft Pret heel veel uitstraling en is ze een prachtig dier geworden (aant worden want ze is nog aan het open bloeien)
rustig proefje kijken van iemand

hier hadden we al wat gereden dus even jas uit doen (vind het gewoon een hele mooie foto
)http://www.mijnalbum.nl/Foto-FLGUXOKY.jpg

hier nog een beetje heftig. Ik heb haar iets te fel vast, toen ik dat door had heb ik haar losser gelaten

fijn galopje, zitten Kath
Potverdikke!
dat doen we nog eens
Fijn op de achterhand zie ik...Weer een stapje vooruit in die galop 

en we draven rustig verder, zooo mogen die handjes wel staan
nu nog mijn armen tegen mijn lichaam 

Pret die beetje heet word

Pretje in stap

drafje

Pretje die haar beloning op eist

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8MSO8RW4.jpg

Pret says; bye!
Overigens herinnerde ze me er vandaag nog eens aan, hoe Pret door de bak vloog de eerste keer, (nu nog maar een paar wedstrijden geleden) en hoe de dame zich ondertussen ontwikkelt heeft naar een paard dat gerust gezien mag worden tussen de dressuurpaarden.
! ziet er goed uit !!
Dan lijkt het net een bomma van 70
Contra etc zalk nog niet van haar verwachten