Klassefoto

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Klassefoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 13:26

Afbeelding hij is een beetje misvormd door het uploaden, maar ik ben degene met het zwarte truitje 'angel 81' op de 3e rij, ongeveer in het midden.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 13:29

gave klassefoto hoor! Je staat er goed op!! Ik herkende je echt niet, haha want ik had je tekst nog niet gelezen en toen ging ik je zoeken. Ik vond je dus niet! haha maar leuk je haar zeg! Is echt heel erg anders dan eerst!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 13:36

wat heeft Daisy lang haar gekregen!!
haha Yentl met nieuwe haren *LOL* je staat er leuk op! ik zo heel dom, moest tegen de zon in kijken Boos!

oh ja die met die grijze trui boven Yentl he..
die was super stoned op school en heeft 2 uur op wc gekotst en is onderaan de trap in slaap gevallen *LOL*
(zoiets toch?)

maar jij hebt echt een k*t mentor!!
haha kan haar echt niet uitstaan.. Frusty
(welke leraar wel?)

oh ja, die 2de van boven is m'n ex Lips are sealed Misselijk Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 13:39

Leuke jongen he die super stonede Misselijk Lips are sealed *LOL* kan hem niet uit staan, nou ik was er niet maar hij heeft vanaf het 3e uur op de plee gezeten en hij werd gister de klas uit gehaald door dingemans (coordinator) en onder aan de trap in slaap gevallen?kweenie *LOL* maar ik was er niet.Me broer(Polle) lachte zich dood om ron (derde rij,helemaal rechts) Hij zo: Wat een gozer zeg!Heeft die een haarband in ofzo? Hahaha Dat haar!!

*LOL*

Nou wat sta ik leuk op Frusty Misselijk

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-02 13:44

hahaha tijgermans!!

ja, dat over Marchin vertelde iemand Haha!
weet je wat z'n moeder had gezegd? "oh, doe de volgende keer dan maar in het weekend" (blowen). Verward Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 13:47

Haha, nieuwe naam voor ron? Tong uitsteken
Pff wat een rare? Zn moeder ligt toch in het ziekenhuis Verward We dwalen af geloof ik Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 14 bezoekers