Het werd weleens weer tijd voor foto's van mij en Melody @ Work. Meestal ben ik de fotograaf dus het was weer eens tijd mijn vader van de bank af te plukken, mijn nieuwe super digitale camera ( Nikon D70s ) in zijn handen te duwen en hem te verplichten foto's te nemen

Ik rijd op de Barefoot Cheyenne ( maat 2 ) en met een sidepull. Na het zien van de foto's heb ik er een paar gaatjes bijgemaakt want vond hem toch net iets te laag hangen. We zijn sinds 3 maanden weer goed aan het trainen en het gaat steeds beter. Mijn meisje loopt nu fantastisch zonder bit! Ik rijd al tijden bitloos maar soms ging het wat minder. We hebben even een paar weken geleden een dipje gehad maar nu gaat het super goed! Ben er erg trots op dat ik mijn eigen methode heb ontwikkelt in 2 jaar zonder les en dat dit het resultaat is!

Nog even dit: Ik had handschoentjes aan terwijl het stikheet was maar dat kwam omdat ik wat brandblaren op mijn handen had en er geen viezigheid in wilde hebben. Ik heb een T-shirt aan van Emiel Voest, gratis reclame

Mijn eigen commentaar:
- Mijn armen dichter bij elkaar houden, ik weet het maar het is zo moeilijk af en toe

- Mijn tenen recht keren. Op buitenritten heb ik mijn voeten helemaal stil en recht maar tijdens het werken in de bak moet ik soms flink aansporen en dan draai ik verschrikkelijk mijn tenen

- Zadel mag wat meer naar achter. Hij gleed een beetje naar voren.

1. Stappen, ik moest lachen want ze deed weer eens eigenwijs, zie je wel aan het hoofdje. We hadden net flink gedraaft en ze was een beetje hyper

2. ''Wat mot je daar aan die bakrand met dat enge flitsding?'' Volgens mij probeerde ik af te wenden

3. De afwendig

4.Mooi drafje!

5. Nice!

6. Netjes!

7. Very Nice! Hier loopt ze prachtig!

8. Geweldige foto! Echt heel mooi beenwerk ook!

9. Galopje, ze ging net omhoog met haar hoofd.

10. GE-WEL-DIG-E foto! Ik hou echt van deze foto!

11 Prachtige houding van het hoofd. Super! Jammer van mijn tenen maar dat beentje..

Commentaar altijd welkom maar ik blijf een natural

Groetjes Ayla