Foto's van de cross les op Melano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 14:23

leuke foto's eem Party!!

Succes zondga!


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 14:56

Ik ben gisteren geweest(fotorolletje is bijna vol *LOL* ), maar heb geen les gehad...Ben zelf even lekker aan het rommelen geweest Haha!
Ik ging vooral heen voor het water en heb verder wat gesprongen en natuurlijk even lekker afsprongetjes gedaan. Mijn paard met watervrees heeft trouwens helemaal geen watervrees, stiekem vindt hij het heel leuk en springt er gewoon in als ik mijn haar weer in een staart aan het friemelen ben...Clown

Ben jij ook van de wal afgesprongen aan de kant van de bak Verward En heb je geen foto's van de insprong in het water en de surfplank gemaakt of zijn die mislukt Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 19:13

ziet er leuk uit hoor succes met je cross! ik zou die greppel nog het engst vinden voor het zelfde geld spingt je pony te laat en ligt die in die greppel

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 19:25

leuke foto's Amy, doet me denken aan de eerste keer in Ermelo Haha! Toen pleurde ik in die waterbak Kletsnet in november Tong uitsteken

Veel succes zondag!

enne Gert kent mij wel, volgens mij hebben wij hun 10 jaar geleden naar Zweden gereden met de vrachtwagen, zal wel eens nakijken!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 21:05

Jamy schreef:
ziet er leuk uit hoor succes met je cross! ik zou die greppel nog het engst vinden voor het zelfde geld spingt je pony te laat en ligt die in die greppel


Dat valt wel mee hoor *LOL* Al heb ik voor mijn eigen gevoel het greppeltje gesprongen over de boomstam Schijnheilig Dan zie ik zelf gewoon beter waar hij af moet zetten en aangezien ik alleen aan het trainen was ben ik toch voorzichtiger...Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 15:30

Jammer, ik ben er zaterdag. Maar veel suc6 zondag !

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 17:44

Ik ben er ook zaterdag Romkabouter Haha! In de B-paarden *LOL*
Ik zal wel opletten of ik iemand briefjes zie halen...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 19:25

Hebben we het zeker over nijeberkoop? ik ben er ook zaterdag.. Wat starten jullie allemaal?

Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-02 20:22

Bedankt iedereen voor de leuke reactie's!! Lovers

Reddy007"]
he leuke foto's joh!!!!! heb je er al zin in?! veel succes zondag en ik hoor het wel!
groetjes
[/quote]

Heb er super veel zin in. kan bijna niet wachten. Ben echt benieuwd hoe dat allemaal zo gaat enzo!

[quote="Karin"]
Zie je het nu helemaal zitten?
[/quote]

haha jawel hoor, tis natuurlijk wel helemaal spannend maar dankzij een aantal bokkers ben ik een stuk wijzer geworden met de SGW. Dus hopelijk gaat alles goed zondag!

[quote="loulou"]
leuke foto's
veel succes zondag. daar ook foto's maken he!
[/quote]
Denk het wel ja!

[quote="Merel Blom"]
Leuke foto's..
Waar ga je precies crossen zondag?
[/quote]
Nijeberkoop, SGW Egypte.

[quote="gomir"]
Ben jij ook van de wal afgesprongen aan de kant van de bak Verward En heb je geen foto's van de insprong in het water en de surfplank gemaakt of zijn die mislukt Verward
[/quote]
Ik weet niet welke afsprong je bedoeld?? Mijn vader had veel meer foto's gemaakt maar die zijn allemaal mislukt omdat het al donker werd. Was wel jammer. De surfplank heb ik ook gesprongen maar daar was nou net niet een foto van gemaakt.. ik PB je nog wel eventjes...

[quote="liberty"]
leuke foto's Amy, doet me denken aan de eerste keer in Ermelo Haha! Toen pleurde ik in die waterbak Kletsnet in november Tong uitsteken
[/quote]
Lindaaaaaa, stttt straks durf ik niet meer!! Hoop niet dat ik je na doe Tong uitsteken

[quote="Romkabouter"]
Jammer, ik ben er zaterdag. Maar veel suc6 zondag !
[/quote]
Ahh das jammer ja maar bedankt!

[quote="Merel Blom schreef:
Hebben we het zeker over nijeberkoop? ik ben er ook zaterdag.. Wat starten jullie allemaal?

Jeps we hebben het over Nijeberkoop. Ik start zondag 13 oktober voor het eerst, B SGW pony's catagorie D.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 21:48

Leuk! heel veel suces toegwenst!
Ik start er zaterdag, L+M paarden!
Iedereen veel plezier!

Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 22:39

En? hoe is iedereen gegaan?
volgens mij heb ik Romkabouter wel zien rijden, ( weet ik neit zeker hoor, let er niet zo op)

Haha!

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 22:50

heej heej
zo'n greppel is inderdaad wel eng (ben er al bijna keer ingekukkelt met mijn verzorgpaardje in ut bos) Huilen mehje niet gevallen dus goed gekomen:>
lijkt me ecgt ruig hoor die lessen!
nou suc6 morgen
kuzzz reneeke Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers