Irmaatje schreef:Zijn de foto's op 2 dagen gemaakt?
Aangezien je op ene foto's zwarte broek en polo aanhebt.
En andere keer witte broek en zonder mouwen?
Valt mij dan weer op.
Ik heb verder geen tips over het zeepaardje van je.
Lijkt me in ieder geval wel erg vervelend.
De foto's zijn van dezelfde dag hoor.
ik ben diegene met de lichte rijbroek aan en chantal draagt een donkere broek.
marijkuh schreef:haha grappig! ik wist helemaal niet dat je met paard de rietplas in mocht..
mag geloof ik ook niet echt, maar ja iedereen doet het en er zitten ook vaak honden in, dus ja waarom ik dan niet
erg verleidelijk!! ik ga er ook vast niet in als er mensen aan het zwemmen zijn ofzo, maar ik was nu alleen.
Orange_peach schreef:Toch redelijk gevaarlijk! Ik zou eerst zorgen dat je met de longeerlijn in het heel ondiepe blijft, als hij er dan *ook na stilstaan* makkelijk weer uitkomt kan je proberen iets dieper te gaan zodat hij stil aan leert om dieper te gaan, maar toch te blijven luisteren!
Zijn wel leuke foto's, op de eerste foto van dichtbij viel me wel op dat hij nogal op de voorhand loopt en dat je een beetje piano-handjes hebt

Verder ziet het er allemaal netjes *en leuk* uit

OP
wel een goede tip!! bedankt. Hij heeft inderdaad nog wel eens de neiging om op de voorhand te gaan lopen, maar daar word flink aan gewerkt
en zoals cp112 zegt: hij trekt nogal en daarom heb je snel de neiging bij hem om je handen te kantelen.
Noppie schreef:Uit de buurt van water blijven!!
Vervelend probleempje, maar vindt t stiekem best grappig

Tsja, misschien eens vaker met het paard aan de hand het water in en hem zo leren dat hij toch echt geen zeepaardje is??

Of dat iemand even meeloopt ofzo....
tja het klinkt ook wel erg lollig.. maar ja het is ook wel een maf paard, dus was te verwachten.. bedankt voor de tip!