Nu zijn we sinds een maandje weer rustig aan het trainen.
Met mijn instructrice werk ik vooral aan zijn balans en controle, en de strekking in zijn hals.
Bedoeling is dat hij van dat "opgekropte" weg gaat, naar goed gebruik van de bovenhalsspier en zijn rug, en de achterbenen.
Zelf moet ik erg opletten dat ik niet te ver naar voren ga zitten, vandaar dat ik af en toe zelfs te ver naar achter zit. Ook heb ik op de foto's gezien dat mn binnenhand af en toe toch nog te streng is (dacht toch echt dat ik dat zo langzamerhand wel had afgeleerd

Het is minder "spectaculair" dan eerst, maar Furia zijn gangen zijn veel verbeterd, en daar gaat het op het moment even om, even terug naar de basis

Hier de foto's (staan niet op volgorde):
1.

2. Halt is nog wat moeilijk af en toe

3.

4. Zijn stap is zo verbeterd, daar ben ik wel een beetje trots op

5.

6.

7.

8.

9. Oke...

Die hadden we nog niet meegepakt in de training, totdat ik me besefte dat ik volgende week zondag al mn onderlinge wedstrijd heb

Euhmm, niet echt dus

De rechtergalop vind ie zooooo moeilijk, dat ie af en toe heel gek gaat doen op de rechterhand en compleet door mn binnenbeen heenvalt, gaat stilstaan of gewoon, heel raar iig

Kortom, zo ziet de galop er nu uit

10. En linksom niet veel beter, maarja, dat komt wel weer (het knopje doet het al wat beter, nu 2x gereden en galop meegepakt).. We doen lekker rustig aan!

11.

12.

13. En de fotografe ( JoJz hier op bokt, ging ook even uitstappen

14. En nog even zijn hoofdje (hij had alleen geen zin om charmant te kijken haha)

15. En nog een keer (ik=nog steeds happy met t nieuwe hoofdstel)..

Nou, wat vonden jullie er weer van??
Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, altijd gezellig

Groetjes,
Madelief en Furia