Na 3 weken niet meer gedaan te hebben dan wat longeren, en zonder zadel het bos in schieten..
Vandaag heb ik een zadel opgehaald, om te lenen (van bokker mazzel_meid, dankje!) en dan ga je dat uitproberen

Eerst even Carola (emorfan) 1e longeerlesje gegeven, dan kon diddle de gekheid alvast kwijt.
Diddle heeft eerst los in de bak gelopen (geen foto's van, sorry) en daarna heb ik even gelongeerd, en toen langzaam aan aan Carola gegeven, het ging goed!

Daarna maar opzadelen, en ik moet zeggen dat ik best zenuwachtig was..
Diddle met het zadel op, staat hem best goed, niet?

over het rijden;
Ik moest erg zoeken in het zadel, en wilde alles behalve op zijn rug knallen, dan maar wat naar voor hangen, zolang ik maar niet als een aardappelzak op die rug zit
Ook de teugels lekker los (zonder contact) ivm evenwicht zoeken, en evenwicht zit niet in zijn mond 

ik ben niet blij

dit bedoel ik dus, voorover.. maar wat springt hij groot hier!
(twijfel nu of het goede of verkeerde galop is, dat kan, door niet passend zadel hiervoor is hij wat vast gaan zitten, en springt moeilijk aan in de goede *linker* galop)
mooi ruim drafje

nog een

galopje de andere kant op

klaar (en ja, rechtop zitten... ga ik aan werken van de week, ik kan het wel namelijk
)Daarna carola nog even

ook zij vond het vreemd zitten en erg wennen

we zijn daarna buiten uit gaan stappen. en toen we terugkwamen was diddle zijn ruggegraat heerlijk netjes droog, daarnaast (op 5 cm uit elkaar) begonnen de zweetplekken pas!

Ja boomloos bevalt ons, voor mijn gevoel liep die kleine veel ruimer, en meer ontspannen

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, maar ben mild, dat ik bagger zit
sorry

... stomme ik
Ik ga van de week elke dag rijden (arm peerd
) en dan zal het wel overgaan, als ik mijn zit gevonden heb
dat heb ik niet nl...
Ik vind je houding erg meevallen alleen je hakken wat meer uitdrukken