Sinds Januari heb ik een nieuwe pony, Smirnoff GS, hij was nog groen toen ik hem kreeg, en heeft op de renbaan gelopen, kortom een leuke uitdaging:
Eindelijk was het zover, mijn eerste wedstrijd met Smirnoff!
Gister, nog lekker geoefend, ingevlochten, gewassen, ect. En ik was er klaar voor!

Vanochtend Smirnoff en Nobol op de trailer gezet, naar het wedstrijd terrein gereden, en rond 11 uur zat ik erop. Ik had nog lekker de tijd om hem los te rijden. Hij vond alles heel spannend, maar bleef veder heel koel !

Na een poosje mocht ik de ring in en begon mijn proefje, hij vond alles spannend, en zwabberde een beetje met zijn benen, omdat hij nog niet goed op zijn eigen benen kan lopen.
De proef opzich, vond ik heel goed gaan, voor de eerste keer, natuurlijk geen proef waar je dikke winst mee rijd, maar wel een leuk begin!

De 2e proef had ik nog wat meer geoefend, en die ging ook redelijk goed!
Na een poosje was de prijsuitreiking, ik zat, zoals meer als verwacht niet bij de prijzen, maar dat Smrinoff zo goed zijn best heeft gedaan, is voor mij al een prijs!

Ik had, de 1e proef 189 punten, en de 2e proef 174 !
Natuurlijk veel te hoog gejureerd, omdat het onderling is, maar als je er eens 10 punten vanaf trekt, ben ik ook heel tevreden, !
Met Nobol heb ik nog gesprongen, maar dat is een verhaal apart, dus daar komt een apart tropic over!

Hier de foto’s , alleen van de 1e proef;
Middenstap:

Een berichtje achterlaten zou leuk zijn!